Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj tøj tøj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dette indlæg i cafe og hygge, bare så folk ikke følser sig stødt.

Sidder og kigger på forsiden af amino... ikke mindre end 3 indlæg om tøj bland de få som er på forsiden.

Tøj fra udlandet, eget mærke, slips og hvad ved jeg,

Sig mig lige er, det ikke ved at være et overrandt marked eller findes der virkelig kunder til så mange butikker? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46618
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:00

Det kan jeg ikke forestille mig. Mange af dem er også nødt til at starte op næsten uden midler, og i noget med mange retur, og besvær hvis det er dropshipping og restvarer så nej, jeg tror ikke ret mange af de nye holder og bryder sammen - desværre for dem. T-shirts - caps - med eget tryk og hvad ved jeg, jeg tror det er en meget overfyldt branche

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:13

Firmaconnect.net:

Sig mig lige er, det ikke ved at være et overrandt marked eller findes der virkelig kunder til så mange butikker? 

Sjovt du spørger, når du af trådene handler om produktion af tøj... Det er ik butikker, men varer som skal sælges i butikkerne... Så svaret er vel egentlig ret logisk Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:57

Fashion-Seller:

Firmaconnect.net:

Sjovt du spørger, når du af trådene handler om produktion af tøj... Det er ik butikker, men varer som skal sælges i butikkerne... Så svaret er vel egentlig ret logisk Smile

Ja okay du nappede lige de 3... fair nok...
Nu er der bare mange der gerne vil starte tøjforretning og render daglig ind i en.

Spørger altså af uvidenhed... kan godt være jeg har misforstået noget...
Hvis der er plads er det jo fair nok 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Firmaconnect.net:

Af min overbevisning er der masse plads på det marked, da ALLE jo går med tøj. Gennemsnitligt bliver der sikkert også købt tøj ind minimum én gang om måneden pr. forbruger i Danmark (blot min antagelse). Jeg giver dig dog fuldstændig ret i, at der er rigtig, rigtig mange på markedet, som sælger tøj. Dog er jeg også enig i, at de fleste af disse nye "tøjbutikker" nok ikke kommer særlig langt, men det er efter min mening, fordi de ikke prøver noget "nyt". Enten prøver de at lave deres eget mærke (som er sindsyg svært at gøre og få succes) eller også starter de en webshop med billigt og højt sandsynligt ukendte mærker, som jeg også mener er et svært marked. Men hvis man twister sin shop en smule og laver et eller andet specielt ved den, så tror jeg der er masse penge at hente. Dette kunne være at sælge dyre mærker med en smule lavere pris en giganterne (dette kræver dog man har de rigtige kontakter eller leverandører), indfører et amerikansk mærke eller et andet mærke som ikke ses i Danmark, men har succes andre steder, laver et eller andet specielt ved sin shop, som f.eks. en gave hvergang man handler dér eller lign. Men for at komme op i dette marked, så kræver det en masse vilje, gåpåmod og gerne en håndfuld penge. :)

Til hverdag driver jeg selv en handelsvirksomhed, og jeg sælger rigtig meget tøj. Både dyrt, billigt, nyt, assorteret, mærkevarer, ukendt mærke, med print, uden print, børn, herre, dame osv. og der er stor efterspørgsel efter tøj - både B2B men også B2C. Og jeg tror også 70% af min omsætning er fra tøj, som jeg enten har på lager eller køber hjem til kunderne, hvis de efterspørger det :)

Det er sådan jeg ser markedet indenfor tøj lige pt :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 00:07

Giver ret god mening Daniel.

Og ja vi skal alle bruge toiletpapir og tøj......
Men for pokker det vælter med tøj. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:32

Firmaconnect.net:

Fashion-Seller:

Firmaconnect.net:

Ja okay du nappede lige de 3... fair nok...
Nu er der bare mange der gerne vil starte tøjforretning og render daglig ind i en.

Okay jeg troede kun, at det var pga disse 3...

Ja alle vil starte en, og alle kvinder vil starte en børnetøjswebshop eller butik. Men resultatet bliver ofte også derefter. Mange lukker nemlig igen, fordi økonomien ik hænger sammen...

Der er masser af plads, hvis man formår at tage markedsandele fra konkurrenterne, men der er ingen tvivl om, at det er et hårdt presset marked, med en logik, nemlig survivel of the strongest!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)