Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj tøj tøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dette indlæg i cafe og hygge, bare så folk ikke følser sig stødt.

Sidder og kigger på forsiden af amino... ikke mindre end 3 indlæg om tøj bland de få som er på forsiden.

Tøj fra udlandet, eget mærke, slips og hvad ved jeg,

Sig mig lige er, det ikke ved at være et overrandt marked eller findes der virkelig kunder til så mange butikker? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46800
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:00

Det kan jeg ikke forestille mig. Mange af dem er også nødt til at starte op næsten uden midler, og i noget med mange retur, og besvær hvis det er dropshipping og restvarer så nej, jeg tror ikke ret mange af de nye holder og bryder sammen - desværre for dem. T-shirts - caps - med eget tryk og hvad ved jeg, jeg tror det er en meget overfyldt branche

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:13

Firmaconnect.net:

Sig mig lige er, det ikke ved at være et overrandt marked eller findes der virkelig kunder til så mange butikker? 

Sjovt du spørger, når du af trådene handler om produktion af tøj... Det er ik butikker, men varer som skal sælges i butikkerne... Så svaret er vel egentlig ret logisk Smile

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:32

Firmaconnect.net:

Fashion-Seller:

Firmaconnect.net:

Sjovt du spørger, når du af trådene handler om produktion af tøj... Det er ik butikker, men varer som skal sælges i butikkerne... Så svaret er vel egentlig ret logisk Smile

Ja okay du nappede lige de 3... fair nok...
Nu er der bare mange der gerne vil starte tøjforretning og render daglig ind i en.

Spørger altså af uvidenhed... kan godt være jeg har misforstået noget...
Hvis der er plads er det jo fair nok 

Okay jeg troede kun, at det var pga disse 3...

Ja alle vil starte en, og alle kvinder vil starte en børnetøjswebshop eller butik. Men resultatet bliver ofte også derefter. Mange lukker nemlig igen, fordi økonomien ik hænger sammen...

Der er masser af plads, hvis man formår at tage markedsandele fra konkurrenterne, men der er ingen tvivl om, at det er et hårdt presset marked, med en logik, nemlig survivel of the strongest!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)