Halløjsa... Som jeg nævner alle steder, er det her ikke et produkt der kan skade dig, som kunde... Vi påtager os hele risikoen, som du kan se på vores nuværende indeksering... Problemet på sitet er dog rettet og vi venter nu tålmodigt på en reindeksering :) Men produktet virker (de mange forskellige versioner der ligger derude - nogle er tydlige at finde, andre er ikke) og vi skader ingen af vores kunder ;-) |
Marcel Fuursted:Halløjsa...
Som jeg nævner alle steder, er det her ikke et produkt der kan skade dig, som kunde... Vi påtager os hele risikoen, som du kan se på vores nuværende indeksering... Problemet på sitet er dog rettet og vi venter nu tålmodigt på en reindeksering :) Men produktet virker (de mange forskellige versioner der ligger derude - nogle er tydlige at finde, andre er ikke) og vi skader ingen af vores kunder ;-)
Jeg vil lige pointere at jeg ikke er i tvivl om at det virker - og systemet ser frækt ud, særligt med jeres fyldtekst funktion :)
Jeg laver selv en del cloaking med udemærkede resultater på long-tail trafik, og en af de riscisi man må leve med er netop at ens side ryger ud, fordelen ved at benytte at andet domæne end hoveddomænet er jo netop at man hurtigt kan få indexeret den nye side...
Jeg håber i får indexeret siden igen, men jeg kan frygte at I har været for åbne omkring jeres produkt og Google ikke er interesserede i at få jer med.
Held og lykke :-)