Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i: SEO cloaking software

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ossian:

Cloaking er i og for sig fint nok hvis man går efter "long-tail" keywords... men det undrer mig lidt at cloaking-system.com ikke er at finde på Google: http://www.google.com/search?q=site%3Acloaking-system.com

Så vidt jeg kan se er der hverken noindex meta eller en robots.txt fil der kunne udelukke dem, så det er nok en udelukkelse fra Google. Ikke så heldigt... 

Halløjsa...

Som jeg nævner alle steder, er det her ikke et produkt der kan skade dig, som kunde... Vi påtager os hele risikoen, som du kan se på vores nuværende indeksering... Problemet på sitet er dog rettet og vi venter nu tålmodigt på en reindeksering :) Men produktet virker (de mange forskellige versioner der ligger derude - nogle er tydlige at finde, andre er ikke) og vi skader ingen af vores kunder ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:14

Marcel Fuursted:

Halløjsa...

Som jeg nævner alle steder, er det her ikke et produkt der kan skade dig, som kunde... Vi påtager os hele risikoen, som du kan se på vores nuværende indeksering... Problemet på sitet er dog rettet og vi venter nu tålmodigt på en reindeksering :) Men produktet virker (de mange forskellige versioner der ligger derude - nogle er tydlige at finde, andre er ikke) og vi skader ingen af vores kunder ;-)

Jeg vil lige pointere at jeg ikke er i tvivl om at det virker - og systemet ser frækt ud, særligt med jeres fyldtekst funktion :)

Jeg laver selv en del cloaking med udemærkede resultater på long-tail trafik, og en af de riscisi man må leve med er netop at ens side ryger ud, fordelen ved at benytte at andet domæne end hoveddomænet er jo netop at man hurtigt kan få indexeret den nye side...

Jeg håber i får indexeret siden igen, men jeg kan frygte at I har været for åbne omkring jeres produkt og Google ikke er interesserede i at få jer med.

Held og lykke :-)

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:27

Ossian:

Jeg håber i får indexeret siden igen, men jeg kan frygte at I har været for åbne omkring jeres produkt og Google ikke er interesserede i at få jer med.

Der er ingen tvivl om, at Google holder øje med os... Men tiden er moden nok til at oplyse folk om mulighederne med søgemaskiner - og især at være ærlig omkring metoderne. Så jeg mener stadig vi har gjort det rigtige, da det har givet ekstremt mange kunder og Google kender jo flere i branchen, som cloaker og oplyser om det overalt :)

/Marcel Fuursted

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:52

Stiller i nogen former for garanti i forbindelse med indexerign på google? Hvis nu google skulle vælge at stoppe indexeringen, hvordan stiller det så kunderne og brugerne af cloaking system?

Hans
CineMagic

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:45

Det forekommer indlysende, at Google vil forsøge at bekæmpe nogen, som arbejder professionelt og effektivt med cloaking, som jo i følge Google er "ulovligt".

Se f.eks. Googles kommentarer til Cloaking-System i denne http://www.business.dk/article/20070725/medier/70725013/

Jeg synes måske, det var værd i den sammenhæng at huske på, at Google og Cloaking-System er drevet af den samme kraft - nemlig markedet.

Googles troværdighed er jo på spil, hvis man kan betale sig "foran i køen", og deres forretningsmodel med AdWords er jo også i "fare". Hvis man kan få flere besøgende ved at "cloake" sig op i de organiske resultater, end man kan ved at købe AdWords for de samme penge, er det vist jyde-nemt at regne ud, hvordan de fleste vil ønske at handle.

Det er indlysende, at Google må finde argumenter mod dette. De har så valgt skrækkampagnen som strategi.

mvh Hans

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:02

Der er jo en meget velkendt Amino, som samarbejder med dig Martin og som anbefaler brug af Cloacking på jeres fælles seminarer. Kan vi ikke også få en kommentar derfra?

Mvh
Preben Madsen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:35

Vi stiller ingen garantier, men hvis et cloak-domæne fjernes, opretter vi da bare et nyt :)  Det er kvit og frit og hører til vores service. Som sagt ved vi hvad vi arbejder med og det skal naturligvis ikke gå ud over kunden Wink

/Marcel Fuursted

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:37

Der er 2 ting, du kan bruge som grundregler, hvis du absolut skal ud på / omkring grænsen:

Lad os sige dit domæne er mitsite.dk... 

1) Lav ikke noget "lusket" på dit egentlige domæne, altså mitsite.dk, www.mitsite.dk, hvadsomhelst.mitsite.dk, osv...

2) Sørg for du ikke kan sættes i forbindelse med link-farming... flere sites der linker til hinanden.

Når det så er sagt, vil jeg pesonligt hellere bruge tid på indhold, link-building, osv...

Jeg har et site jeg leger med, for at forstå seo bedre (http://showip.net) - det har ligget stabilt på pagerank 5 længe, er dog lige droppet til pagerank 4, efter lidt leg med links (3 links ud, mere end normalt). Jeg kan afsløre at pagerank betyder lidt... men bestemt ikke meget!

Men... Dette site svinger mellem 700 og 1900 besøgende om dagen, alt efter hvad jeg gør ved det... Det er ikke særligt indholdsrigt, til gengæld er det af international karakter.

Det er ikke særligt svært at det holde oppe, når først man har fundet en god struktur. Til gengæld skal der meget få ændringer til, før det hele ændrer sig!

Jeg har en masse nye idéer der skal prøves af... men det kan jeg jo fortælle mere om senere, hvis nogen er interesseret...

Min pointe er: så længe jeg holder jeg mig på den "rigtige" side, kan jeg koncentrere mig om, at arbejde inden for de rammer, uden at skulle bekymrer mig om, hvornår google finder en måde at detecte de mere "luskede" tricks... ;-)

Efter min mening er rammerne ikke en hindring, hvis man har noget interessant at vise frem. Det er faktisk lykkes mig at få et site op på pagerank 4, samt nr. 1 på det vigtigste søgeord på mindre end 1 måned... men der var nok også lidt heldig timing, i forhold til googles cyklus, med i spillet... ;-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)