Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel taskedesigner/syerske søges til freelancearbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er på udkig efter en professionel taskedesigner/syerske, som er villig til at lave noget freelance arbejde.

Jeg og min medejer, har nu været i gang med dette projekt i et godt stykke tid, og vi er nu kommet dertil, hvor vi skal have hjælp udefra, med at gøre arbejdet færdigt.

Produktet er en Clutch-taske, som har indbygget en forholdsvis ny teknologi - selve teknologien er jeg ikke så glad for, at udgive offentlig.
Vi lancerer det kommende produkt på Kickstarter.com, som er en crownfunding side. I denne kickstarterkampagne vil der selvfølgelig stå, hvem der står bag designet af tasken.

Vores nærmeste konkurrent omsatte for 1.300.000kr i løbet af 30 dage, og vi mener selvfølgelig, at vi kan lave et produkt, som er endnu bedre.
Det stykke arbejde, som designeren/syersken skal lave, er at lave tegningerne, så tegningerne kan sendes til produktionen. Derudover skal der laves en prototype, som kan vises på kickstarter.

Mere info om arbejdet medfølger, på en mail eller en telefonsamtale.
Lønnen for dette stykke arbejde er omkring 5 000kr 
Hvis det lyder spændende, så er jeg til at kontakte på mail: Kristiankraacknielsen@live.dk eller her på Amino.

MVH

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)