Jeg har gået og tænkt om hvordan man får startet en fed anderledes webbutik.... Og nu har jeg fået ideen, og vil gå i gang. De forgår ved, at alle registreret "sælgere" kan sælge ting på siden. Hver odrer sendes til den enkelte sælger, eller der er kontakt information til den enkelte sælger. Prisen for at være med, er et startindskud på 250kr, samt 5% af den solgte vare eller et aftalt fast engangs beløb . Butikken vil få en stor alsidig varepartier, som vil logge mange besøgende til, i de forskellige kategorier. Da der er mange forskellige brugere, vil det i første omgang kun være med konto overførsel. Med tiden vil man kunne vælge dankort. Hvis du er interesseret, så send en mail til mig på stefangranholm@gmail.com. Send dine tanker, ideer osv. om denne portal, så vil jeg tage dem med i overvejelserne af den færdige butik. Butikken hostes på en hurtig og stabil server (ikke discount hoteller). Der vil ingen reklamer eller andet være på siden. Projektet vil starte op omkring den 15 oktober. Alle emails er uforpligtende. Alle varer er velkomne. Lige fra cyklen, software til rejser og psykologhjælp. Der kommer også "brugt og byt" afdeling.... Venlig Hilsen Stefan Granholm |
At have en netbutik uden kortbetaling er som at skyde sig selv i foden. Jeg kunne aldrig nogenside finde på at handle i en netbutik der ikke modtgaer kort og da slet ikke med kontooverførsel, jeg er jo som forbruger slet ikke beskyttet på nogen måde.
Hvis du vil drive netbutik, så tag konsekvensen og få kort på fra starten.