Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM System - hvilket skal vi vælge?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer!

vi står for at skulle finde et crm system og vil i den forbindelse høre om i kan anbefale noget

vi er selv faldet over Mamut, hvor der er også er et regnskabsprogram i, til 1900 i engangssum og fremadrettet 134 kr om måneden

kan i anbefale dette - eller har i andre gode forslag?

ser frem til at høre fra jer

bedste hilsner

mikael

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Bogense
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:16

Jeg kan anbefale AIRBOSS. Programmet er virkelig nemt og meget overskueligt at bruge, og er efter min mening nemmere at bruge end SummaSummarum.

Der er 3 varianter alt efter hvor meget man har brug for, med priser fra kr.1596 - 3596 - 6900 som engangsbeløb. Hvis der skal bruges specialmoduler koster det selfølgelig ekstra, men programmet/grundmodulet kan utroligt meget hvis der behov for det, og er som regel nok til de flestes behov.  

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 15:33

ser også godt ud

hvad er din / jeres holdning til Mamut? Vi fik det præsenteret på messen igår og var imponeret bla over kombinationen med regnskab og CRM

Fra Bogense
Tilmeldt 13. Sep 07
Skrevet kl. 17:01

Det kommer an på hvad man har brug for, men for mig virker det lidt rodet og ikke sådan lige at gå til. Jeg downloadede deres demo og lavede en hurtig test, og jeg syntes at bare det at skulle skrive en faktura var lidt bøvlet, men hvis man afprøvede systemet over lidt længere tid kunne man nok få tingene til at glide lidt nemmere. Jeg kan kun anbefale een ting, og det er at downloade en demo af forskellige regnskabsprogrammer for at afprøve systemerne, og så derefter tage stilling til hvad der skal vælges. Det er jo en smagssag hvad man syntes om og dermed vælger. Og lige en sidste ting, Mamut ville ikke installeres på Vista, og afbrød derfor instalationen, så jeg måtte over på en XP 

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 19:14

hej nordfyn

tak for dine input

har du eller andre erfaringer med at kombinere regnskab og crm programmer?

jeg faldt over e-conomic og b2bCRM hvor man kan leje systemerne til samlet 230 kr om måneden...på den måde er man hele tiden sikker p åat få den nyeste version

kunne det være en løsning?

Fra Bogense
Tilmeldt 13. Sep 07
Skrevet kl. 22:47

Jeg har ingen erfaring med at kombinere programmerne men det skulle nok kunne lade sig gøre. Jeg har ingen erfaring med e-conomic  Det system jeg bruger er mest til regnskab, men der er også en noget CRM  indbygget. Men jeg kan godt se fordelen i at få et desideret CRM system, som f.eks b2bCRM, hvis behovet er til det. Men jeg vil alligevel anbefale at gøre brug af de demoer der er tilrådighed og det har både b2bCRM og     e-conomic. En demo koster jo ikke noget at afprøve andet end lidt af jeres tid, og det vil være godt givet ud i sidste ende. I har sikkert en ide om hvordan tingene skal gribes an. Så lav en hurtig afprøvning, og i vil hurtigt finde ud af om det er det rigtige program at investere i. Det vil måske kunne spare jer for ærgelser senere. Og det er uforpligtende afprøve en demo.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:32

Hej med jer.

AirBOSS er bestemt ikke noget jeg vil anbefale til virksomheder mere! Det kan godt være det er brugervenligt MEN

Køre det på en Borland database er forældret og oldschool, den er ustabil og ved flerbruger version virker den af helvede til.
Nordfyn, han efterspørger et CRM system hvilket AirBOSS ikke er.  Så det kan ikke bruges.

Der findes blandt mange:
b2bCRM
SugarCRM
SuperOffice ( tjek den lige )

Fra Bogense
Tilmeldt 13. Sep 07
Skrevet kl. 08:24

Jeg har ikke haft problemer med at Airboss er ustabil, og det har kørt upåklageligt igennem flere år.

Vedr. databasen er man igang med at lave/afprøve ny og mere moderne database. Hvornår den bliver frigivet,ved jeg ikke.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:31

Min erfaring gælder jo ved de installationer jeg har lavet, og jeg synes ærligt talt AirBOSS er for gammelt og umoderne.
Det er langsomt  og måden man skal tage backup på er komplet idiotisk.

Men CRM bliver det nu heller aldrig. 

Fra Bogense
Tilmeldt 13. Sep 07
Skrevet kl. 13:07

Det er jo smag og behag hvad man syntes om. Men jeg har nu ikke problemer med at systemet er langsomt. Men jeg ved at hvis der er mange brugere, kan der være et problem. Derfor er man igang lave databasen om til en mere moderne.  

Jeg ved bare at jeg er meget tilfreds med AirBoss, og har ikke noget at udsætte på det, og at jeg kunne bruge systemet fra starten af uden at skulle på kursus o.lign, 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)