Jeg kan anbefale AIRBOSS. Programmet er virkelig nemt og meget overskueligt at bruge, og er efter min mening nemmere at bruge end SummaSummarum.
Der er 3 varianter alt efter hvor meget man har brug for, med priser fra kr.1596 - 3596 - 6900 som engangsbeløb. Hvis der skal bruges specialmoduler koster det selfølgelig ekstra, men programmet/grundmodulet kan utroligt meget hvis der behov for det, og er som regel nok til de flestes behov.
Det kommer an på hvad man har brug for, men for mig virker det lidt rodet og ikke sådan lige at gå til. Jeg downloadede deres demo og lavede en hurtig test, og jeg syntes at bare det at skulle skrive en faktura var lidt bøvlet, men hvis man afprøvede systemet over lidt længere tid kunne man nok få tingene til at glide lidt nemmere. Jeg kan kun anbefale een ting, og det er at downloade en demo af forskellige regnskabsprogrammer for at afprøve systemerne, og så derefter tage stilling til hvad der skal vælges. Det er jo en smagssag hvad man syntes om og dermed vælger. Og lige en sidste ting, Mamut ville ikke installeres på Vista, og afbrød derfor instalationen, så jeg måtte over på en XP
har du eller andre erfaringer med at kombinere regnskab og crm programmer?
jeg faldt over e-conomic og b2bCRM hvor man kan leje systemerne til samlet 230 kr om måneden...på den måde er man hele tiden sikker p åat få den nyeste version
Jeg har ingen erfaring med at kombinere programmerne men det skulle nok kunne lade sig gøre. Jeg har ingen erfaring med e-conomic Det system jeg bruger er mest til regnskab, men der er også en noget CRM indbygget. Men jeg kan godt se fordelen i at få et desideret CRM system, som f.eks b2bCRM, hvis behovet er til det. Men jeg vil alligevel anbefale at gøre brug af de demoer der er tilrådighed og det har både b2bCRM og e-conomic. En demo koster jo ikke noget at afprøve andet end lidt af jeres tid, og det vil være godt givet ud i sidste ende. I har sikkert en ide om hvordan tingene skal gribes an. Så lav en hurtig afprøvning, og i vil hurtigt finde ud af om det er det rigtige program at investere i. Det vil måske kunne spare jer for ærgelser senere. Og det er uforpligtende afprøve en demo.
AirBOSS er bestemt ikke noget jeg vil anbefale til virksomheder mere! Det kan godt være det er brugervenligt MEN
Køre det på en Borland database er forældret og oldschool, den er ustabil og ved flerbruger version virker den af helvede til. Nordfyn, han efterspørger et CRM system hvilket AirBOSS ikke er. Så det kan ikke bruges.
Der findes blandt mange: b2bCRM SugarCRM SuperOffice ( tjek den lige )
Min erfaring gælder jo ved de installationer jeg har lavet, og jeg synes ærligt talt AirBOSS er for gammelt og umoderne. Det er langsomt og måden man skal tage backup på er komplet idiotisk.
Det er jo smag og behag hvad man syntes om. Men jeg har nu ikke problemer med at systemet er langsomt. Men jeg ved at hvis der er mange brugere, kan der være et problem. Derfor er man igang lave databasen om til en mere moderne.
Jeg ved bare at jeg er meget tilfreds med AirBoss, og har ikke noget at udsætte på det, og at jeg kunne bruge systemet fra starten af uden at skulle på kursus o.lign,