Hej. Jeg sidder fast i noget kapitalmangel p.t. til at få CE godkendt vores produkter så de kan sælges i babybutikkerne (Vi har masser kunder der venter både i DK og udlandet, men de vil ikke have dem før de er certificerede... dette løber op i 100K minimum) OG vi har en crowdfunding i luften, men der sker ikke rigtigt noget - og jeg har stort set solgt alt jeg kan sælge men samtidigt stadig have et normalt familieliv med to små børn. Nu er jeg jo også kunstmaler - og nogen af mine tidligere værker som jeg solgte godt af, var af serien "Imagine". Har solgt ALT, men har lavet et nyt maleri i denne uge. Så min tanke var at jeg ville høre om jeg måtte sætte et maleri til salg som en auktion, mod at køberen herinde der byder mest, ikke kun får maleriet men også et partnerlink på hjemmesiden, som forhåbentligt med tiden bliver velbesøgt. Det er et spørgsmål Og jo - jeg har haft masser udstillinger, men min tid er ikke til at sætte dette op nu, så jeg vil meget gerne høre muligheden for at sælge, her hvor der er mange med kontorer På forhånd tak. Mvh Sue |
Du er velkommen til at sætte det til salg, men ikke som auktion, hvor folk byder i debatten, det skaber alt for meget støj.
Men hvis det er med bud på Privat Besked er det fint.
Martin