Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil ud af samarbejde - alle dyr er rådne!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg på igen.

Jeg har udviklet et koncept som jeg har modtaget fondspenge til at udvikle og implementere. Jeg har fået 1 kommune til at indgå i samarbejde, det var et kriterie at jeg fandt 1 relevant samarbejdspartner til forankringsdelen. Af forskellige årsager ønsker jeg at finde 1 anden samarbejdspartner. Jeg har også en meget relevant i tankerne som er interesserede. Projektet bliver ikke realiseret uden min deltagelse. Det hele bliver lidt kringlet da kommunen også er min daglige arbejdsgiver. De har fået kommunens jurist til at se på sagen og så er det jeg bliver lidt nervøs. Det er et prestigeprojekt. Jeg har skaffet fondspenge for 600.000 kr.

Skal jeg stille mig på bagbenene og sige at jeg ikke vil samarbejde?

vh. hasebideren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17

Hej Morten

Forstår jeg dit problem rigtigt: Du skal samarbejde emd en kommune, men du vil ikke samarbejde med den kommune du er ansat i?

Er du selvstændig eller ansat i en kommune? Hvad er dit reelle problem?

Flemming

Tilmeldt 24. Mar 07
Skrevet kl. 08:47

Hej Flemming

Jeg skal samarbejde om et projekt med den kommune jeg også er ansat i. Projektets karakter gør at mit hverdagsarbejde bliver blandet sammen med projektets arbejdsindhold. Jeg har lavet et firma hvilket gør det mere kompliceret. Jeg vil også bevare rettighederne til det der bliver udviklet. Ja det er temmelig kompliceret. Jeg har kontakt til en større virksomhed der gerne vil være med og som kan leve op til alle mine og fondens krav og dem vil jeg samarbejde med. Der er også nogle problemstillinger i forhold til de personer som er involverede.

Jeg tror det her er for kompliceret til at kunne kommentere, men vil være glad for kommentarer. Vh. Morten

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:32

Hvis du har lavet et firma, kan du måske få iværksætter støtte - og bruge den på at tale med en jurist om problemet? Der er nok nogle papirer der skal ses igennem vil jeg tro :)

Mette

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:08

Hej Morten

Prøv at ringe til mig - jeg har været i samme situation og er ekspert på håndtering af fondsmidler.
Måske kan jeg hjælpe dig.

mvh Hans Stokholm Kjer

www.kjers.com
9787 9898

Tilmeldt 24. Mar 07
Skrevet kl. 09:58

Tak for jeres råd - det hjælper under alle omstændigheder

Løsningen kommer. Måske ikke den jeg øsnker, men så har jeg bare en ny udfordring.

vh. Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)