Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SALGSKONSULENT søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til nyt koncept vedr. indeklima i institutioner, virksomheder og privat hjem, søges professionel salgskonsulent!

Jeg forventer at du kan dokumentere dit tidliger salg, min. 1 år tilbage. Lønnen er ren provision

Arbejdstid: Det bestemmer du.. det er målene der tæller! 

Ansøgningsfrist:  5. oktober 2007 kl. 17:00

Send ansøgning til:

B2B Sjælland og Lolland - Falster

kontakt@b2b-east.dk

MÆRK MED: salgskonsulent!

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:07

Du skal nok være opmærksom på at prof. salgskonsulenter ikke hænger på træerne. Dem der er har som regel alle et godt job, med høj løn og gode bennefits.

Der hvor jeg vil hen er at jeg kan se flere herinde søger den gode sælger der kan levere resultater, men kun vil betale ren provision for det. I øjeblikket er det jo altså bare ikke arbejdsgivers marked og derfor må man enten skære forventningerne ned til den sælger man søger og så "nøjes" ellers er du/i nødt til at tilbyde noget der gør at jobbet er lige så attraktiv som det sælgeren kommer fra. Bare lige et godt råd :) 

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 07:58

Hejsa.

Indlægget til dit "indlæg" er jeg helt enig i, i tidernes morgen har jeg kørt som sælger/konsulent i mange år, senere også som selvstændig møbelagent.

Jobmarkedet skriger i dag efter folk indenfor alle former for brancher, der er faktisk ikke mange promille som går ind og siger ja til et salgsjob på ren provision idag. Iflg. lønstatistikker (blandt andet på www.jobindex.dk) og hvad jeg hører i forskellige brancher, ja så ligger en sælger/konsulent løn (hvis personen er over de 30 år og har mindst 7 års salgserfaring, kreativ, målrettet osv osv) på grundløn ca. 26000-32000 + provision. Og så er der sørme 70% af gangene firma bil med i lønnen, bærbar computer, mobil telefon (i nogle jobs fri bredbånd).

Skal du have succes med at finde personer, skal du strikke en lønpakke sammen som er attraktiv.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:16

Claus Ovesen:

Skal du have succes med at finde personer, skal du strikke en lønpakke sammen som er attraktiv.

Hej Claus

Hvad ville du finde attraktivt?
Jeg søger også en sælger - eller salgskonsulent, men får kun ganske få henvendelser.
Jeg er meget åben overfor, hvordan lønpakken skal skrues sammen, men forestiller mig, at grundlønnen skal give brød på bordet og smør på brødet, mens provisionen skal give pålæg og gerne masser af pynt.
Hvordan formulerer jeg dette på en måde, så sælgerne "køber" jobbet?

mvh Hans

Tilmeldt 22. Jul 07
Skrevet kl. 08:41

Dette job er ikke et fuldtidsjob!

Det er tænkt som supplement... når man ER ude som selvstændig salgskonsulent!

Jeg har selv arbejdet med salg i 23 år... så jeg ved godt hvad det drejer sig om.

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 10:14

Så er det vel en fordel at man kan se en hjemmeside og hvilke produkter det drejer sig om, inden man sender en ansøgning, det er jo ligesom et "must" for at kunne overveje om det var det værd ?

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 10:15

Hejsa,

har du en stillingsannonce som du kunne emaile til mig co@ovesenzone.com, så kan jeg lige prøve og kigge på den og se hvad der "fanger" f.eks., mig og hvad jeg har "lært" der kan/skal bruges :-)

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 10:18

Det drejer sig jo heller ikke om at SCORE kassen lønmæssigt hver gang, naturligvis er det da fedt at kunne gå ned i banken hver måned og hente 40.000 kroner for et godt stykke arbejde. MEN, glæden - lysten og de personlige muligheder i jobbet, er jo det som man i første omgang skal kigge på, er det et job man kun føler 50% for, ja så vil en sælger jo ikke være der mange år.

Men, http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi, er et glimrende eksempel på hvor man står sådan ca. lønmæssigt, dog betyder erhvervserfaringen jo utrolig meget også, rigtig meget.

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 22. Jul 07
Skrevet kl. 11:11

Da det jo er et nyt koncept... så kommer ALLE infomationer, efter seriøse henvendelser!

Så skriv, af hjertens lyst! *S* 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)