Hej Amino'er, Hvis én af jer råder over en ressource der er ekspert i Word Press og projektledelse (eller du selv er det), så er jeg interesseret i at bytte ydelser. Mit behov for udvikling at et Word Press site, er ikke super avanceret, men dog skal det scopes og projektledes, ligesom det skal konfigureres, designes og der skal laves en visuel identitet. Herudover kan der være funktionelle elementer (plugins) der skal sættes op, og det skal være på flere sprog og SEO optimeres. Mit speciale er salgsudvikling og forretningsudvikling. Jeg har en HD i afsætning og en 2 årig konsulentuddannelse i ryggen og 15 års solid erfaring med udførende salgsarbejde, rådgivende salgsarbejde, med ledelse og business coaching - i Danmark og internationalt. På konsulent/coaching siden, har jeg taget en 2 årig uddannelse hos anerkendte erhvervspsykologer/undervisere hos Inpraxis.dk og jeg har været gæste forelæser på Christian Ørsteds Coaching Management kursus (orsted.dk). Hvis det lyder interessant, kan vi starte med en telefonsamtale/Skype video call - og derefter et møde på mit kontor - ligger mellem amager strand og lufthavnen (Kbh) Ser frem til at høre fra dig! Dbh |
Tilbydes: Forretningsudikling, salgssparring og salgsassistance. Søges: Ekspert i Wordpress / Projektleder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
http://www.saleslab.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)