Hej Amino |
hm - men hvordan vil du vide hvem der er den bedste? Den mest overbevisende, den hvis resultat ligner det du håber eller andet, men jeg tror ikke det er let at vide sig sikker på hvem havde ret i hvilke udsagn.phin3x:jeg skal have en revisor til at kigge på raporter om det er en god investering og på hvilken måde skal der handles.
Men nu er spørgsmål skal man gå til 1 revisor for han skal kigge på det og så holde sig til ham, eller skal man vælge flere og så slutte af med den bedste ?
Du skal søge en der har erfaring i "due-diligence" ved overtagelse af virksomhed type (aps - A/S eller hvad det er) med ca oms xxxx kr og xxxxx ansatte - og hvor i DK I befinder jer-
Med så meget god info som muligt kan du f.eks. søge hos www.agera.dk (Amino del) og få 3 gratis og uforpligtende tilbud på revisor der matcher dit behov, og vælge EN ud fra det - ville jeg i alle fald
Den type info vil gøre, at du kan finde en revisor der kan se om den udleverede due diligence er optimal OG hvad resultatet af den due´-diligence så bliver. Det er ikke voldsomt billigt med due-diligence, men korrekt udført er det super godt anvendte midler, og du kan måske selv stille de første krav om materiale til due diligence