Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor gemmer udviklerne sig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg skriver lettere frustreret til jer. Jeg har de sidste syv måneder arbejdet på mit projekt pread.ly, det går super fint, vi har en ready-to-launch løsning klar, hvor vi bare venter på lidt indhold fra de rigtige bloggere. Nu er vi så gået igang med at samle et egentligt team i København. Når vi nu skal leve af at vores webservice er den bedste, vil jeg også gerne have de bedste udviklere. De er bare pokkers svære at finde!

Vi er klar til at give en lønning der passer til kvalifikationerne, samt give en lille procentdel af en virksomhed, som allerede nu har fået meget opmærksomhed fra prominente mennesker i branchen. Men det frister åbenbart ikke nok, derfor vil jeg nu spørge herinde, hvor råder i mig til, at dele mit budskab om jobs hos Preadly? Jeg har sat den her side op, som jeg deler lystigt alle steder, men er der nogle steder der er bedre end andre?

Det skal nævnes, at jeg rigtig gerne ser udviklere med lidt iværksætteri drive i sig, da jeg tror de har en bedre forståelse for et startup som Pradly, dog er det ikke en nødvendighed.


Dbh,

Oluf Nielsen.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oluf

Nu ved jeg af gode grunde ikke hvor du allerede har delt. Og jeg tænker (i forhold til det du skriver) at det skal være gratis.

Jeg ville forsøge mig på bl.a. LinkedIn. Dele det på din egen profil, finde nogle grupper for karriereinteresserede og ikke mindst fagligt relevante grupper for udviklere. Der burde være nogle gode chancer for at budskabet så kommer bredt ud.

Og så mangler du en væsentlig ting i forhold til dine annoncer (som jeg ser det). Fortæl helt direkte hvad folk skal gøre for at komme i betragtning til det enkelte job.

Og med den erfaring jeg har med udviklere m.m. så kan det være en ide at gøre det så nemt som muligt for dem: måske skal de i første omgang bare sende et CV, Og så kan du måske, hvis det er relevant, udvælge nogle og bede dem om en direkte ansøgning også.

Håber det kan hjælpe lidt. Held og lykke med jagten.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)