Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Polstring i Tyrkiet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Søger som beskrevet herover en kontakt i Tyrkiet der har kendskab til virksomheder der producerer/leverer tekstiler og materialer til polstring af kontormøbler...?

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:12
Hilsen, Claus Ovesen
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 10:41

Tak for det Claus, men jeg søger folk med kendskab til branchen i Tyrkiet så jeg ved hvilke fabrikker jeg skal undgå osv.

Ellers farer jeg nok vild i junglen dernede, der er jo en million producenter dernede og det er kun 20% af dem der er noget værd :-)

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:01

Hej..

Som du selv fortæller så er det meget få der er noget værd i tyrkiet, men hvorfor skal det lige være tyrkiet?

Jeg kan skaffe det du ønsker hjem fra østen. Hvis der er noget de er gode til så er det bestemt tekstiler, og priserne er meget rimelige.

Hilsen fra May-Britt

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 10:18

Afstanden til Tyrkiet gør det mere attraktivt, derfor ville vi gerne undersøge om det kunne betale sig.

Slet ingen med kendskab til markedet dernede?

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:09

hej .Jeg kender mange kontakter i Tyrkiet for at skaffe varer som du ønsker. du kan konakte med mig min email adresse som ;tevhidakabe@hotmail.com

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:39

Hej Micky.....

Jeg har en del erfaringer dernede fra. Men som så meget andet... PAS PÅ hvad de lover/siger!!! Ofte kommer du i kontakt med nogen som kender nogen som kender nogen du ved (hver led har sin bid af kagen....).... og i følge dem selv kan de klare ALT... Big Smile

Afstanden/tiden er meget gunstig og transport priserne især ift kina/østen....

Har fået lavet en del polstrings arbejde dernede fra, men det tog sin tid at få den rette kvalitet/pris på plads. Især tog sin tid at få fat i "mesteren" selv hvis du forstår. Du skal helst gå uden om alle led, og finde den "lille" mand på det "lille" værksted...... Det tager tid men er det værd.

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 14:34

Jeg har hevet fat i ambassaden og fået nogle kontakter der fra, men kunne godt tænke mig at vide hvilke firmaer du har handlet med dernede og hvilke erfaringer du har gjort dig med dem?

Jeg er nemlig, som du også påpeger man skal være, lidt skeptisk overfor de folk jeg har snakket med dernede og ville gerne have lidt input udefra inden jeg gik videre med eventuele handler

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:49

At være skeptisk er en meget god ting.....Smile

Ambassaden vil nok desværre nævne nogle af de store aktører på marked. Ikke lige int. da deres produktions priser/omkostninger er noget højt sat vil jeg mene. Ved det ikke..... Alt kan forhandles men det kommer jo meget an på hvad du skal have produceret. De er skam skide dygtige, ingen tvivl om det!

Dem som jeg til sidst havde kontakt til var underleverandører/producenter til en del af de større polstrings firmaer. Altså no-name producenter som jeg kom i direkte kontakt med. Noget tunge at danse med grundet sprogmæssig problemer. Jeg startede med en prøve, også to, også tre, indtil det var lige iøjet. Til fordel var de meget fleksible hvad priser angik, og timeprisen var noget billigere end de store aktører der findes på marked dernede...

Et lille tip: 1 kilo sukker i en storby i Tyrkiet, kan du finde til under 1/3 af prisen hvis man gider at søge lidt udenbyens Wink

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 14:55

Du har nok ret i at det ville være bedst at komme ned og få fat i nogle af de små aktører. Vi skal ha lavet sæde+ryg til kontorstole, så vi skal ha fundet en billig og dygtig producent.

Men der er nok ikke andet at gøre end at tage derned og prøve sig frem.

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)