Hej med jer. Jeg har en ide om at drive service virksomhed i Spanien hvor jeg er bosat for tiden.Jeg ønsker derfor at få lavet en ordenligt hjemmeside, da forretningen skal drives ved at kunder ser siden og kontakter mig igennem den. Hvor er jeg nu: Jeg er stadig i gang med at få lavet mit logo, som er ret svært at blive helt klog på hvordan skal være. :) Jeg har fået købt nogle domæner og webhotel, samt sat min WP side op og ready to go Jeg sidder netop nu og prøver at lave en skabelon af siden i power point hvilket jeg aldrig har prøvet før, men det går lige uden at være for kønt. Nu mangler jeg en som kan sætte siden op for mig i den rigtige template, så jeg kan gå igang med at sætte billeder ind på den og få skrevet tekst, som også skal en tur igennem møllen, for at få den vurderet herinde med ris/ros så den kan komme online inden alt for længe helst. Jeg har siddet og hygget lidt et par dage, med tutorials osv. om WP, men jeg syns ikke det er helt så nemt, og er i tvivl om man køber den rigtige template med de rigtige plugins og om den er fremtids sikret, og evt kan udbygges med en blog på et tidspunkt eller kan indsætte betalings modul i og chat support osv. Og jeg aner ikke hvordan man tæller sider på sin hjemmeside. Har en ide om det men er ikke sikker, tror den er på 20 sider lige nu, men kan være det kan komprimeres eller måske skal gå den anden vej. Mit spørgsmål er om hvilke ting jeg skal undersøge først, inden jeg giver noget materiale videre til en som er WP kyndig og kan ordne alt der har med SEO adwords osv at gøre. Jeg er ret begrænset i mine egne kompetencer. Så skal med sikkerhed have hjælp, men økonomien er samtidig begrænset, så alt det skole arbejde jeg selv kan lave både før og efter vil jeg gerne gøre. Er der nogen mindre TO DO liste som man evt kan følge, har googlet og syns ikke jeg finder det jeg søger. Siden skal desuden laves på engelsk også, og der skal læses korrektur når den tid kommer, har med vilje ikke lavet tekst endnu, har fundet en masse brugbare billeder på shutterstock som jeg tænker at købe måske alt efter hvad den som bliver valgt til at hjælpe mig og jer herinde siger til det layout der vil blive fremvist på et tidspunkt. Håber at få nogle brugbare kommentarer :) På forhånd tak. |
Hej
Hvis du finder et tema du kan bruge vil vi gerne sætte siden op i wordpress billig billig
kontakt mig på olekvist@roop.dk