Hej Amino'er. I forbindelse med Reputation Management aktiviteter er vi gået i krig med at finde den bedste software til overvågning af primært det Skandinaviske Marked. Vi har allerede testet de fleste amerikansk udviklede løsninger af (Trackur, Brandwatch, Rankur, osv.) og selvfølgelig bruger vi Google Alerts, men vi savner altså noget der fucking (ja undskyld) virker! De engelsksprogede programmer kommer simpelthen ikke ned i dybden på Skandinaviske tld'er og det er møg irriterende.Indtil videre er vores eneste alternativ Infomedia - Men det er psyko dyrt. Nogen forslag? PS. Lige for god orden skyld inden I begynder at svare - Vi leder efter software, som en total løsning (aka. fine rapporter med overblik og flotte farver) og ikke et tidskrævende gør-det-selv setup. |
Hej Abigo,
jeg er Talkwalkers representant i Skandinavien så det her svar er helt klart subjektivt :)
Talkwalker er et værktøj for monitorering af online & sociale medier hvor du kan trække rapporter, det har flotte farver og er virkeligt nemt at oprette et projekt. Du kan også se dine top influencers, share of voice i media sammenlignet med dine konkurrenter og hel masse andre ting.
Send mig gerne en email hvis du vil teste gratis så opretter jeg et testkonto for dig ( helene@talkwalker.com)
Vi har også en gratistjeneste der hedder Talkwalker Alerts som du finder på det her link http://www.talkwalker.com/en/alerts/
Mvh,
Helene