Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

svar tid på mail

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre jer andre om hvad i synes er hvad man kan forvente af svartid på en afsendt email?

Jeg er kunde og sender en mail til et firma med en ordre, ikke en forspørgelse, og jeg får ikke svar inden 24 timer? er jeg forkert på den når jeg bliver irriteret over ikke at få svar? Hvad synes i er god email kultur og hvad skal man forvente af svar tid også til privatpersoner? hader når der går 1-2-3 dage før de svare, men så vil nogen måske sige, så er det vel ikke vigtigere end du bare kan ringe til dem så? 

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Der har netop lige været en tråd om samme emne et par dage siden. Jeg er helt enig, jeg synes generelt at svartiden er for langsom, og så hader jeg at så snart folk ikke er selvstændige, så svarer de pr. definition ikke på emails i weekender. Det er KUN selvstændige eller meget små virksomheder jeg har oplevet det med. Derudover er det jo et problem i større virksomheder, at du sender en email der skal på runde ved 25 mand inden den lander det rette sted. Derfor google jeg altid inden hvem jeg vil snakke med fra en given forretning, og så griber jeg knoglen og jeg ligger den ikke igen før jeg har vedkommende i telefonen, telefonnummer eller deres direkte email - så reduceres svartiden en LILLE smule somregl :o) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)