På grund af stigende efterspørgsel på billige tekster af god kvalitet er vi i Tekstspot.dk i gang med at udvide holdet - igen.
Jeg har netop skrevet kontrakt med Christina, som er BA i Dramaturgi og Kommunikation, og som desuden har både kurser og erhvervserfaring på CV'et.
Hendes testopgave imponerer ved både at være 100% korrekt og samtidig direkte interessant at læse.
Jeg vil meget gerne have hende i gang med en masse opgaver i en fart, så hun hurtigt kan vænne sig til det niveau, vi arbejder på.
Derfor giver vi følgende tilbud:
I resten af november 2013 tilbyder vi 10% rabat på tekster skrevet af Christina.
Samtidig garanterer vi, at mindst 20% af den enkelte kundes tekster er grundigt gennemgået og kvalitetssikret af mig selv.
Som altid skal du selvfølgelig først betale, når du er tilfreds med det, du har modtaget.
Hvis du vil spare penge på at hjælpe mig med at få Christina skudt godt i gang som skribent hos Tekstspot.dk, skal du sende din bestilling til kontakt@tekstspot.dk og skrive "Jeg vil ha' Christina" i emnelinjen.
Se mere om vores priser, referencer og koncept på www.tekstspot.dk.
Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer
Partner
Tekstspot.dk
tlf. 2814 8403
PS. Hvis du gerne vil være skribent for Tekstspot.dk, skal du som minimum leve op til følgende:
- Du skriver perfekt (altså HELT perfekt) dansk med traditionelt, grammatisk komma.
- Du har gennemført mindst 1½ år af en relevant videregående uddannelse (det er altså ikke nok at være en dygtig gymnasieelev).
- Du er indstillet på at skulle bestå en test, der stiller store krav til dine evner.
- Du er som person ansvarsbevidst og klar til at overholde deadlines uden at klynke.