Vi er kommet i den heldige situation at vi har fået muligheden for at invitere 1-4 foredragsholdere til at komme til Kea København for at fortælle om deres erfaringer inden for bygge- og rådgivnings branchen.
Det ville være rigtig spændende at personen som tilbyder sig havde en baggrund som bygningskonstruktør og iværksætter der kunne fortælle om han eller hendes ups & downs.
Planen er sådan umiddelbart at kunne sætte op til at vi vil være et sted mellem 30-100 der kommer og deltager i arrangementet. Der skulle startes med fremlæggelse fra foredragsholder for efterfølgende at blive serveret mad og drikke med mulighed for at kunne netværke. Derfor vil det også være sjovt hvis flere melder sig til posten.
Der vil selvfølgelig blive tilbudt et honorar for foredraget. Vi har omkring et budget på 5000,- pr deltager da der også skal være midler til mad og drikke ordningen.
Foredraget vil finde sted på
Københavns Erhvervs Akadami Prinsesse Charlottes Gade 38 2200 København N
Hvad med et oplæg vedrørende salg? Min erfaring er, at det netop er på det område, de fleste har store udfordringer?
Du kan evt. se de foredrag jeg kører pt på IVÆKST under "fra tilfældighedssalg til struktureret salg" - om at gå fra ordremodtager til aktiv sælger, og "Salg som vækstplatform" - der handler om at få styr på sine processer, så man ikke er underlagt "gynger og karuseller".
Jeg skal med glæde komme og fortælle om alle de ting man ikke skal gøre hvis man vil starte tømrerfirma op.
Kan også fortælle om alle de drømme jeg havde for firmaet, og vel egentlig også hvorfor de ikke blev til noget.
Jeg kan også fortælle om hvordan jeg foretog et brancheskift så jeg i dag laver noget fuldstændigt andet end at være i byggebranchen, og hvordan min baggrund i byggebranchen er en stor fordel i den branche jeg er i nu. Jeg arbejder i FONDEN FÆNGSLET, som er en kulturinstitution beliggende i Horsens.