Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangle menu punktet moms!?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Fra  mBUNCH - Morten Bunch Photografphy Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sidder her til aften i god tid mht. momsindberetning ;)

Men jeg mangler i min Tastselv Erhverv's mappe fanebladet moms? Er jeg den eneste der har oplevet dette?

håber der er en her der kan svare mig på hvorfor?

Mvh,

Morten 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:03

enten er du ikke momsregistreret men mere sandsynligt, har du ikke fået tildelt din medarbejder NemID som du vel bruger, rettighed til moms indberetning.

først i virk.dk og ind i brugerpanel og så brugerrettigheder og giv dig selv alle rettigheder som administrator

dernæst log igen på skat.dk og i venstre side langt nede ind i rettigheder og du finder din bruger for den nemID du har (der er kun en hvis du kun har en nemID) og så går du i rettigheder og tilføj - finder moms og hvad du ellers gerne vil kunne indberette for ting med den nemID og tilføjer disse en ad gangen og ender med at gemme.

Vent en time hvis du stadigt ikke ser moms, den skal som regel opdatere først. Det var lidt sent du opdagede det her 3 timer inden fristen udløber men du bør kunne nå det

sidste alterantiv for denne gang .prøv om moms ses hvis du bruger personlig nemID ved indlog som personlig virksomhed

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 22:20

nøjagtig samme status her :( Det kører slet ikke... Kigger også på noget med at tildele rettigheder men kan ikke engang finde knappen "Rettigheder til selvbetjening" Hmm

Tilmeldt 26. Feb 13
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 22:25

HVIS du kan få lov at betale din moms (og der er nogen at betale) så kan du også bare gøre det nu, og så evt. vende tilbage i morgen. De skriver jo selv følgende opdatering derinde:

11. november 2013 Svartiderne på TastSelv Erhverv er ved at være normaliseret
Vi arbejder fortsat på at løse fejlen endeligt. Hvis du har indberetnings- og betalingsfrist på moms eller A-skat/AM-bidrag i dag, skal du betale det opgjorte beløb til Skattekontoen senest til betalingsfristen i dag og angive det opgjorte beløb, så snart der er adgang til SKATs systemer igen.

Tilmeldt 26. Feb 13
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 22:32

Cookie - John Hannover:

sidste alterantiv for denne gang .prøv om moms ses hvis du bruger personlig nemID ved indlog som personlig virksomhed

vh John H

Ja det sidste øjeblik er vi nogen, der har tendens til MEN jeg har nu siddet i mange timer og forsøgt at få "hul igennem"

Men tusind tak for tippet Småkage - med personlig log-in kunne JEG i hvert fald se den "rettigheder til selvbetjenings-knappen". Så langt så godt...

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:36

Prøv og ringe til skat. Havde selv samme problem, og kom overraskende nok igennem på 5 minutter, og fik fat i en medarbejder der faktisk nemt og hurtigt fik guidet mig igennem Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 26. Feb 13
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 22:41

Det virkede! Wuhuw! Tak til Cookie ;)

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 22:58

Der var fundet en løsning.

Hvis det ikke er en enkeltmandsvirksomhed kan det være at du skal gå ind og tildele dig selv rettighederne, ja det er åndsvagt.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Fra  mBUNCH - Morten Bunch Photografphy Skrevet kl. 07:25

Tak for svarene :D

Det endte jo faktisk med, at jeg fandt en guide SKAT selv havde lavet.. Og derfra gik det meget nemt!

Mvh.

Morten 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 07:55

Morten Bunch:
Det endte jo faktisk med, at jeg fandt en guide SKAT selv havde lavet.. Og derfra gik det meget nemt!

Det lyder jo næsten som en joke Wink 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)