Hej Amino. Jeg skriver til jer, fordi jeg har brug for jeres hjælp, jeg skal starte en virksomhed op, men pga at jeg har været selvstædndig før og desværre er endt i RKI pga af et salg af virksonhed der gik galt, så har jeg denne problem stilling: Skal starte virksomhed, men hvilken virksomhedsform kan jeg starte, uden der er nogle gamle kreditore der kan komme og snuppe mine penge, de produkter som jeg vil have i min virksomhed har med fødevare at gøre, og nogle af dem kan ikke godkendes i DK, og derfor har jeg kigget på den mulighed at start min virsomhed i sverige,med en webshop som bla skal sælge min produkter til DK, hvordan forgår det.?? skal jeg have min hjemmeside i sverige med svensk host og det hele eller kan jeg få den lavet i DK, og så bare få den hos et svensk hosting hotel.?? Har læst at der er en virksomhedsform i sverige som gør at de danske myndigheder og eventuelt gamle kreditore ikke får noget af vide, da det er mig der har oplysningspligt overfor Danmark, og det skulle gøre at de danske myndigheder ikke kan tage den indkomst der kommer i virksomheden, er der nogen der har viden om det.?? Jeg søger en eller flere der måske kunne hjælpe mig med dette problem, da jeg nægter at lade det danske system fra holde mig fra at være selvstændig igen..:-)) Måske en der har lyst til at være mentor på mit projekt..:-) De Bedste Hilsner Martin |
Betal din gæld. Lad være med at sælge fødevarer til dk, som ikke er godkendt her.
Vis dog lidt ansvarlighed.