Hej Aminoer,
Jeg er uhyggelig ofte frustreret over folks lave hastighed til at svare på seriøse e-mails, hvad siger I - samme problem hos jer?
Jeg kan sende seriøse forespørgsler som ofte kræver hurtigt svar men der kan gå dagevis før der sker noget. Ofte skal jeg flere gange følge op, selv når jeg ønsker at købe et eller andet.
Er det mig der gør noget galt eller er det mig der er for kritisk? Jeg svarer selv indenfor max 12 timer på alt hvad der rimer på indgående mails, er det indenfor normal kontortid så har folk i det mindste et svar "jeg kigger på sagen" eller ligende; indenfor en times tid og jeg lægger min mail til opfølgning.
Må jeg høre fra jer hvad jeres oplevelse i jeres dagligdag er.
vh
Rainer
Jeg svare så snart jeg kommer til den mail, oftest er det indenfor 24 timer, men det sker at der går op til 2 dage før jeg får svaret på en mail. Det er ikke fordi jeg ikke svare mails i 2 dage, det er blot mængden af mails der gør at det tager tid at komme i gennem dem.
Mails jeg får er i 90% af tilfælde opgaver eller opgave relateret og de skal derfor laves inden jeg flytter mailen til en anden mappe og går videre til næste. Når jeg har sendt svar på en mail eller leveret noget, så tager jeg næste imens jeg venter på svar.
Alle mails jeg modtager bliver dog set på indenfor 3 timer. Jeg bekræfter næsten aldrig at jeg har modtaget en mail, fordi det tager tid at gøre og sætter ikke en auto response på fordi det bare giver flere unødvendige mails. Kan være jeg sætter en på, på et andet tidspunkt. Men lige nu gør jeg ikke.
For mig er det mængden af mails, som er over 100 om dagen, der gør at jeg svare når jeg kan også selvom der kan gå lidt tid med det, skriver folk så lige en besked om jeg har modtaget mailen, så smider jeg næsten altid lige en mail tilbage at den er modtaget og jeg ser på den hurtigst muligt.