Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os dit (jule)Lager!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hey Amino og i særdeleshed jer med webshops!

Der har tidligere været en masse sjove debatter med emner som: Hvis mig dit lager, hvis mig dit kontor, hvis mig din bil osv. Jeg tænkte det kunne være sjovt at vise ens lager frem her op til jul. 

For mange webshops vedkommende er det lige nu det for alvor er sjovt! Jeg bliver selv enormt motiveret, når jeg træder ind på mit lille beskedne lager. Her i juleperioden er det bare lige en tand sjovere...

Derfor tænkte jeg det kunne være skægt at dele en masse billeder/videoer og derved motiverer hinanden.

Jeg tænkte jeg selv ville lægge ud. Jeg driver webshoppen Spilmedsmil.dk hvor jeg sælger brætspil. Webshoppen er forholdsvis ny, men jeg har allerede godt fyldt op på mit lager:

Et lille udpluk af nogle af spillene jeg har på shoppen^^

En hel palle PIXO er bestilt hjem. Som et led i min markedsføring her i startfasen har jeg valgt at køre et par kampagner på forskellige dealsites. Som f.eks. denne kampagne

At køre deals betyder mange forsendelser... Derfor er det meste af lageret lige nu fyldt med papkasser, som er klar til afsendelse.

De forskellige papkasser jeg bruger. ^^

Del gerne dine billeder af dit (jule)lager og spred en masse motivation til alle os andre med webshops!

God julehandel alle sammen.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Gode billeder, har desværre ikke nogen selv at vise, måske næste jul :) Har du lager hjemme? det tyder det næsten på. Men tænker mere på hvor meget plads bruger du på det? Du har jo alligevel en del spil på hjemmesiden, og du har jo forholdsvis mange af hver ligner det på det ene billede, så det må da fylde en del?

 

Ja, jeg er lidt nysgerrig, ved det godt ;)

MVH
Hans

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Fed tråd! Nu er jeg selv kun på trapperne med en webshop, så jeg har desværre ikke nogen billeder at dele.

Men det må der da være andre der har?

mvh

Tobias

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit liv er dette billede det totale JULE EVENTYR

Vi har jo hver vores fokus - dette er mit lille jule eventyr og nej jeg sætter ikke lys på hver eneste af dem ha ha

Venligst

René Buch

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Venter stadig på mine varer :( Regner med at de kommer i næste uge :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Lykkeskov:
Del gerne dine billeder af dit (jule)lager og spred en masse motivation til alle os andre med webshops!

Vi har store forventninger til julehandlen, og har derfor købt stort ind i år. Nedenstående er vores lager pt. men vi supplerer naturligvis op efterhånden som vi får udsolgt.

Vores største frygt er selvfølgelig, om vi brænder inde med noget af det Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans.

Jeg håber du er klar næste år ;)

Jeps jeg har lageret herhjemme på et værelse. Det knipper lidt med pladsen her optil jul. Men ellers går det nogenlunde.

Mit lager fylder 15 m2 så det er ikke særlig stort.

Grunden til at jeg har så mange af en slags, er fordi jeg kører en deal lige nu på sweetdeal og dealfighter.

Du spørger bare løs.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Her får I et lille indblik i hvordan der ser ud hjemme hos mig efter åbningen af eKondom.dk :-)

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 
Jeg vil også meget gerne dele mit lager med jer!  
Jeg glæder mig sådan set mest til juletiden er overstået, for så begynder skisæsonen for alvor!
Min webshop er forholdsvis ny, så jeg glæder mig til at få udvidet mit lager!

 

Mvh

Kristoffer fra http://alverdens-voks.dk
 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lageret vokset 'hjemmefra'
Julevarerne er kommet til lager Cool

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)