Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man køre Wordpress på Unoeuro.com?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:
Super, syntes bare det så lidt budget agtigt ud. ;-)

UnoEuro er i min optik det absolut bedste sted at hoste sine websites. Det er alt andet end budget, altså lige pånær prisen, men det skal den jo helst også være.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:00

J. Nordentoft:

Kim Bødker:
Super, syntes bare det så lidt budget agtigt ud. ;-)

UnoEuro er i min optik det absolut bedste sted at hoste sine websites. Det er alt andet end budget, altså lige pånær prisen, men det skal den jo helst også være.

Enig, Unoeuro, det kører godt, kan dog ikke hamle op med hverken faciliteter er eller hastighed hos webhosting.dk, de altid er et par skridt foran, det seneste de har lavet, skrev de om igår, er deres sandbox server man kan lege med, virker dog ikke på de helt billige webhoteller, men det er et bevis på at de lytter til kundernes behov.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 12:08

Søren.Pedersen:
Enig, Unoeuro, det kører godt, kan dog ikke hamle op med hverken faciliteter er eller hastighed hos webhosting.dk, de altid er et par skridt foran, det seneste de har lavet, skrev de om igår, er deres sandbox server man kan lege med, virker dog ikke på de helt billige webhoteller, men det er et bevis på at de lytter til kundernes behov.

Jeg er ikke bekendt med Webhosting.dk, men har udelukkende hørt positive ting om dem, og det virker til, at når folk i forskellige sammenhænge efterspørger hosting, at UnoEuro og Webhosting er de to udbydere der deles om førstepladsen.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 12:09

J. Nordentoft:

Søren.Pedersen:

Jeg er ikke bekendt med Webhosting.dk, men har udelukkende hørt positive ting om dem, og det virker til, at når folk i forskellige sammenhænge efterspørger hosting, at UnoEuro og Webhosting er de to udbydere der deles om førstepladsen.

Og udfra et æstetisk syn er UnoEuro klart overlegen...Wink

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:40

Kim Bødker:

Hvordan finder man ens database oplysninger?  

Ved bestilling får du det hele tilsendt på mail :)  mysql, ftp, login osv.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)