Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Danske Ebay?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke markedsførings uddanet men ved Ebay de tænker kun store tal de ejer bilinfo, Bilbasen også indkøbte de også DBA de 2 første det har noget at gøre med biler der er betaling for at bruge dem DBA har indført et loft på 5000 på gratis salg hvad koster tit over 5000 kr biler
Ebay har slæbt autouncle.dk i retten fordi de skanner bilbasen for info og fortæller folk hvad en god pris er på en given bil det var data kopiering så det skulle stoppe sagde retten så begyndte de st skanne forhandlers hjemmesider det hev de dem ogdå i retten for ved ikkr hvad udfaldet var der
men var vist fordi mange forhandlers annoncer er oprette på bilinfo.dk så det er jo
annoncer selvom de ligger på forhandlerens egen hjemmeside mente Ebay ihvertfald..

Jeg sælger lidt danske design lamper og møbler så fandt ud af da Ebay rykked ind i danmark fik de en kendt indretnings kvindelig blogger til at indrette deres hovedkontor kun med ting købt på DBA og hun har selvfølgelig skrevet om det på sin blog jeg er ikke lige målgruppen men vsr spændende læsning da jeg sælger design og hun er sku dygtig for det fordi de gerne vil have flere kvindelige bruger
på DBA den er steget fra 30%til 60 %
kvindelige bruger på de år ebay har ejet DBA,
Og er jo ik så meget værksted,biler og værktøj der kun er på DBA den dag idag,

Tror ik Dansker er så klar på at smide en del af omsætningen til en aktions side som Ebay
da det jo tit er overkommeligt at afhente varen selv fordi Danmark er et lille land så gider vi ik
betale for ebays feedback system og alt det andet når vi bare afhenter varen selv og
betaler med mobilepay når vi har set varen er
Iorden alt sammen gratis
Når vi køber en bil i Danmark betaler vi jo for 3 styk og får en bil det er folk lidt mere villig til at betale for man får max pris for eller får den billigste bil så det har ebay selvfølgelig overtaget for er der penge i..

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)