Det føles som et komplot, Håber at der nogle der har bare lidt dårlig samvittighed, var meget glad for den bil-
politiet havde fået lov til at tilbageholde bilen indtil næste retssag hvori de skulle forsvarer konfiskeringen. Skat har ikke forinden eller efter haft noget med sagen at gører. De penge jeg skylder til skat, betaler jeg lidt af på af gangen med aftale herom med skat, de har ikke bedt om krav på nogle værdi genstande før, eller nu,. Til alles information så er datoerne for sagsforløbet sådan her: 2012 August: købte bilen 2012 Start september: Holder politiet Min bil tilbage. 2013 Febuar: bilen skrottet 2013 April første retsag udskudt 2013 september retsag sluttet med alle sigtelser frafaldet. 2013 september efter retssagen er sluttet fik jeg her information om bilen var blevet skrottet Dvs, de har skrottet den før at de har fået lov til at konfiskerer den ( det skal dog siges at politiet fik lov af retten til at tilbageholde bilen men ikke konfiskere)
|
Ang. vudering, så er min bil en subaru legazy fra 94' og subaru er generelt svært at støve op og ville mene at vuderingen er rigtigt. 25.000 for en subaru legazy 1994 rustfri, undervognsbehandlet 4x4, moter 160.000 km, og racerbremser, og finske dæk og fælg, samt eftermonteret anlæg, fandme ærgeligt at havet brugt penge på en bil man aldrig ser igen...
grunden til de har skrottet den kunne jeg forstille mig værende pga. den skulle været synet i januar 2013, og fordi at de har lignet en normal sag de normalt ville vinde, men i denne sag er jeg blevet anklaget for at have opholdt et andet sted end hvor jeg var, altså nogle der har sagt at det var mig men kunne jeg heldigvis bevise det ikke var.
Tror ik der er en mulighed for at skat ikke inddriver pengene, men hvis man har hørt om en sag er jeg meget intresseret i at hører om den.