Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Pension for Selvstændige??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igennem en længere process med at finde det rigtige pensions selskab for selvstændige.

Er kommet frem til at Pension for Selvstændige på mange måder ligner det bedste valg. Især deres lave gebyrer, og overskudsdeling og non-profit tilgang tiltalte mig. Det har været svært for mig at finde bruger bedømmelser af Pension for Selvstændige. 

Vil i Aminoer dele nogle erfaringer med hvad i tænker om Pension for Selvstændige, og evt. andre gode alternativer.


Dbh

Mikkel

Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg står i samme situation. Er du blevet nogle erfaringer rigere, som du vil dele?

Eller er der andre der sidder inde, med nogle gode inputs i forbindelse med pensionsopsparing, som selvstændig?

VH

Jesper 

Fra Lendum Nordjylland
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Elsager Bogføringsservice Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikkelkroijer

Jeg kan kun sige at jeg ikke har kunnet finde bedere ordning end den som Pension for selvstendige tilbyder. Det er som jeg ser det.

JEg anbefaler alle mine kunder et møde med Pension for selvstendige, for at se på hvad de kan tilbyde. Det ender som regel med at kunden skifter og derved får en bedere pension for færer penge.

M.v.h.

Niels Thestrup Bach

Elsager Bogføringsservice

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjo, jeg ser dem nu hverken værre eller bedre end andre, og meget kører vel via Danica.

Alle kasse har en omkostning og non-profit i den type er ofte mere salgsgas end dyb virkelighed.

Jeg vil i alle fald råde til at overveje selv at administrere en ratepension eller alderspension (eller livrente) alt efter hvilken skatte% man ligger i. Omkostningerne er så meget lavere og bruger man samme risikospredning som selskaberne, så får man samme rente med et + for omkostninger på bare lidt sigt. Eneste grund til at vælge et pensionsselskab skal være, at man ikke gider rode med at administrere midlerne OG at man får forsikringer med, men de kan også tegnes selvstændigt og ofte billigere. 

Jeg synes deres hjemmeside er noget af det mindst informative med hensyn til evt rentegaranti (tror ikke de giver over 1,5% disse år) - gebyrer - og andet - som jeg længe har set

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Engedal Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har netop lige kontaktet Pension for selvstændige. De videresender mig til Danica. Danica fortæller mig, at jeg mindst skal indbetale 2000 kr. per måned. De modtager ikke lavere beløb. Det er for højt for mig, så nu leder jeg efter et andet selskab, hvor man selv bestemmer, hvor meget man vil indbetale. Så det er min erfaring med dem.

Er der nogen som kender til andre gode steder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)