Jeg lider under MeeBox store interne udfordringer med at deres SMTP servere bliver blokeret af spamdatabaser på nettet. Jeg oplever tit, senest idag, igår, og i sidste uge, at jeg ikke kan sende mails ud fordi MeeBox mailserver bliver anvendt til spam. MeeBox beklager bare, for som de siger "det er fordi vores kunder sender spam ud". Men helt ærligt, jeg har aldrig nogen sinde oplevet det med andre virksomheder. Hver gang jeg skal sende en mail og dette sker, så kan der gå op til 24 timer før jeg igen kan sende en mail. Jeg er mega frustreret, og synes egentlig ikke jeg har fået et fungerende produkt fra MeeBox, da jeg tit skal sidde og forwarde rejectede mails via andre domæner, f.eks. Gmail. Så mit spørgsmål er:
- Har andre MeeBox kunder samme udfordring? (MeeBox har jo mange mailservere, og problemet kan relatere til denne enkelte)
- Hvis du ikke er kunde hos MeeBox, oplever du så dette problem hos din leverandør?
- Hvis du ikke er kunde hos MeeBox, oplever du så dette problem hos din leverandør?
Aldrig, er kunde hos webhosting.dk og der er ikke problemer af den slags. Meebox har skrevet om problemet før, de anerkender det, men har ikke fået gjort noget ved det. Fremfor at du skal have frustrationer med disse ting var det nok en ide at skifte til en anden udbyder, er da irriterende at du ved om dine mails når frem eller ikke.