Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med MeeBox mail

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lider under MeeBox store interne udfordringer med at deres SMTP servere bliver blokeret af spamdatabaser på nettet.
Jeg oplever tit, senest idag, igår, og i sidste uge, at jeg ikke kan sende mails ud fordi MeeBox mailserver bliver anvendt til spam.
MeeBox beklager bare, for som de siger "det er fordi vores kunder sender spam ud". Men helt ærligt, jeg har aldrig nogen sinde oplevet det med andre virksomheder. Hver gang jeg skal sende en mail og dette sker, så kan der gå op til 24 timer før jeg igen kan sende en mail.
Jeg er mega frustreret, og synes egentlig ikke jeg har fået et fungerende produkt fra MeeBox, da jeg tit skal sidde og forwarde rejectede mails via andre domæner, f.eks. Gmail. Så mit spørgsmål er:

- Har andre MeeBox kunder samme udfordring? (MeeBox har jo mange mailservere, og problemet kan relatere til denne enkelte)

- Hvis du ikke er kunde hos MeeBox, oplever du så dette problem hos din leverandør?

På forhånd tak for jeres input.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi oplever ingen problemer hos UnoEuro, hvor www.CoolSlips.dk er hostet, eller hos GigaHost, hvor min private mail er hostet.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

BKK:

 

- Hvis du ikke er kunde hos MeeBox, oplever du så dette problem hos din leverandør?

Aldrig, er kunde hos webhosting.dk og der er ikke problemer af den slags. Meebox har skrevet om problemet før, de anerkender det, men har ikke fået gjort noget ved det. Fremfor at du skal have frustrationer med disse ting var det nok en ide at skifte til en anden udbyder, er da irriterende at du ved om dine mails når frem eller ikke.

 

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Skift til https://mandrillapp.com/login/?referrer=%2F ved udsendelse af mails, det løser næsten altid problemerne med mails bliver sendt tilbage pga. spam. 

Du behøver ikke skifte andet end et par indstillinger i din mail klient.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)