Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er på side 9 på Google - Hvordan fungerer den del af SEO?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer. 

Jeg har en personlig blog som jeg arbejder benhårdt på, at få gjort super lækker. 

Der er en af mine undersider, som jeg gerne vil have til at ranke på "Personal Development". Når jeg laver en Incognito Search viser den, at jeg er på side 9 på Google. Siden er optimeret efter bedste evne og lander så på side 9. Hvordan kommer den side højere op på Google? Handler det om SEO kvaliteten på mit website generelt? Jeg kan umiddelbart ikke optimere det specifikke indlæg mere, da jeg har gjort hvad jeg kunne for at gøre den så relevant som overhovedet muligt for mine besøgende

Jeg håber det giver mening, 

De bedste hilsner

Anders 

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at have undersøgt det dybere skulle jeg mene du godt kan ranke bedre end side 9 udelukkende med god SEO på siden.

Når det er sagt er konkurrencen ved "Personal Development" nok hård, da du er oppe i mod det store udland, USA meget specifikt.

Giver det mening at du skal ranke på engelske ord, eller har du bare stjålet begrebet fra engelsk?

Jeg tænker hvis dit publikum er dansk, kunne "personlig udvikling" jo være et bedre alternativ. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)