Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms - Medarbejderlogin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Eftersom at jeg har stiftet et nyt selskab, og endelig fået NemID medarbejder login, så opdager jeg til min store skræk at jeg ikke kan se moms menuen, på tast-selv-erhverv - Jeg har forsøgt at tildele roller osv. efter alskedens gøgl, som står på skat, men ligelidt hjælper det.

Jeg har tidligere haft en enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg havde en tast-selv-kode - her kommer momsmenuen frem.

Er der nogen der har en idé om hvad jeg gør gal ???

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:28

mener det er noget med administrator retligheder, havde selv samme problem, jeg ringede ind til supporten, om oprettede det for mig, da der var problemer med deres system. troede ellers det var løst.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46757
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:51

1

sikre dig som indlogget i virk.dk under brugerprofil brugerrettigheder, at du har fulde administrator rettigheder

2

logge på skat.dk med medarbejder profilen og i rullemenu i venstre side finde adminstration og se om der er noget med rettigheder (fordi jeg ikke lige husker om der ligger noget der) og så i rettigheder  (langt nede som jeg husker det) og tildel rettigheder og se til at du har valgt alle rettigheder du vil kunne indberette for.

Du burde så kunne se moms - om ikke andet dagen efter hvis noget i systemet fra virk skal opdateres til skat - når du logger ind

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)