Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg fjernet???+

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor fjerner Amino et debatoplæg uden videre? I indlægget var ingen reklame, tilbud eller andet der er i modstrid med pågældende regler og politik. Det var et ganske enkelt spørgsmål om noget teknisk i form af SEo og linkbuilding, som andre måske også kunne have glæde af.

Jeg har ingen email modtaget fra Amino Team om, at tråden er blevet slettet, men jeg kan se under "Debatter jeg deltager i" at tråden ikke er tilgængelig?

Hvad kan dette skyldes?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:00

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:02

Det er jo et godt spørgsmål John, for jeg får samme besked i det link du skriver der og kan ligeledes heller ikke se det i debatoversigten...

Kan du fortælle, hvad der står i det indlæg du sidder med der, i korte træk?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:03

Cookie... jeg kan ikke se det indlæg du linker til.

Og da Eugene ikke er plus, må der vel være en anden forklaring ?

De unge helte eller ?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:05

Prøv at skrive det igen og smid det i en kategori som ikke kræver Amino Plus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:08

underligt - næh det ligger ikke i unge helte men i Iværksætter Debatten Amino » E-handel, Internet & Online marketing » Søgemaskineoptimering m.m. 

som jeg ikke kan se kræver plus eller special alder eller køn - men hvad ved jeg. Jeg kan intet "slemt" se i teksten overhovedet, og jeg kan ikke se nogen har flyttet linket eller andet forum men vover da gerne et øje og citerer

Hej med jer.

I den evige debat om jagten på backlinks, må jeg høre, om hvad I mener om luinks fra udenlanske sites med relevant indhold. Rykker det ved noget eller ser Google det som irrelevant fordi den ikke kan læse sprogforskellen?

Synes det er lidt interessant, for den kan jo måle "kvaliteten" af siderne, men om danske sites drager nytte af at skabe backlinks fra amerikanske, engelske og skandinaviske sites er jeg i tvivl om.

Er der nogle af jer super kloge hoveder, der har nogle bud eller viden?

Ser frem til en spændende debat:-)

Mange hilsner

Eugene

@Eugene  du kan vel skrive til support - snabela amino.dk og spørge dem hvad der er med indlægget 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:09

Eugene:

Det er jo et godt spørgsmål John, for jeg får samme besked i det link du skriver der og kan ligeledes heller ikke se det i debatoversigten...

Kan du fortælle, hvad der står i det indlæg du sidder med der, i korte træk?

Der står

Eugene:

Hej med jer.

I den evige debat om jagten på backlinks, må jeg høre, om hvad I mener om luinks fra udenlanske sites med relevant indhold. Rykker det ved noget eller ser Google det som irrelevant fordi den ikke kan læse sprogforskellen?

Synes det er lidt interessant, for den kan jo måle "kvaliteten" af siderne, men om danske sites drager nytte af at skabe backlinks fra amerikanske, engelske og skandinaviske sites er jeg i tvivl om.

Er der nogle af jer super kloge hoveder, der har nogle bud eller viden?

Ser frem til en spændende debat:-)

Mange hilsner

Eugene

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:10

Dommeren:

Prøv at skrive det igen og smid det i en kategori som ikke kræver Amino Plus

Hvorfor kan man overhovedet oprette indlæg i en kategori som man ikke har adgang til?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eugene

Eugene:
Hvorfor fjerner Amino et debatoplæg uden videre?

Det gør vi skam heller ikke :-)

Jeg kan se dit indlæg og det ligger i Søgemaskineoptimerings-kategorien.
Det ser ud til at du har oprettet indlægget i en anden kategori og så har en superbruger flyttet det til den nuværende kategori.
Det burde heller ikke give nogle problemer, så hvis du stadig ikke kan se det, så er det et teknisk problem, det er ikke fordi en moderator har slettet det.

Kan det være et cache-problem i din browser, så du har cache indlægget til den gamle kategori? Det er bare et skud, men du kan teste det ved at lukke din browser helt og prøve at tilgå indlægget igen ved at klikke dig ind til det via menuen.

Send evt. linket fra denne tråd til support@amino.dk hvis problemet fortsat er der. 

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:12

Fru Hartmann:
Hvorfor kan man overhovedet oprette indlæg i en kategori som man ikke har adgang til?

Det kan man heller ikke, men der kunne være sket det at en superbruger, eller en moderator, havde flyttet indlægget til sådan en kategori.

Det er dog ikke tilfældet her.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)