Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Planlægningskalender / Overblik over markedsføring (Værktøj søges)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

vi har pt nogle problemer med at holde styr på alt vores markedsføring on og offline. så ville jeg høre hvordan i andre styre det pt har vi det i forskellige regneark meeen det er ved at bliver lidt meget uoverskueligt da der er så mange forskellige ting som skal med for at have det store forkromede overblik.

det vi gerne vil have overblik over er :

1) vores planlagte annoncer + status opdateringer til facebook ( vi har ca planlagt dette 6-12 mdr frem i tiden med et sted mellem 3-7 opdateringer pr uge)

2) vores egen offline markedsføring i aviser ugeblade mv (også planlagt 6-12 mdr frem i tiden)

3) vores forhandlers annoncering i deres kataloger + div aviser ( ca 10-15 forskellige forhandlere) ( med mulighed for at se hvilke produkter der maredes føres hvornår

4) planlagte messe og events ca 10 stk pr år.

5 overblik over hvor vores 2 stk rullende udstillinger (hvor de er placeret og hvilken forhandler der har lånt dem)

der kender noget hvor dette kan gøres let og overskueligt så man let kan se hvad der sker 1-3 uger frem i tiden, det må også gerne være muligt let at flytte rundt på et arrangement.

Mvh

Brian

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:45

Hej Brian

Måske var det en mulighed at kunne samle data automatisk fra de forskellige regneark i et via VBA (programmeringssprog i Office pakken)  - f.eks. i form af en kalender. Der er flere muligheder..

Mvh

Peter Braagaard

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 00:12

Hej Brian.
Jeg har lige læst dit indlæg på mobilen.
Så det er lidt voldsomt at skrive præcist, hvad det er vi gør hos WebDavy, men jeg vil meget gerne give dig en mere detaljeret forklaring af det.

Hvis du bare lige vil smide mig en mail på
na@webdavy.com, så vender jeg tilbage til dig !

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)