| 
 Nej, den er god nok. Ejeren af virksomheden har gennem tiden haft et hav af virksomheder, og i den forbindelse har SKAT fumlet lidt. Derfor har han nu det nummer, du skriver - og som står på vores website - og så et andet cvr/se-nummer, som i virkeligheden er fink revisions. Lidt bøvlet, men det er nu en gang sådan, det er :-) Begge tilhører fink revision, og de bruges hver i sær i forskellige sammenhænge (logins osv.). KH. Lars | 
underligt - men jeg ville som revisor nu skrive et CVR nummer som kan spores i cvr.dk og virk.dk så jeg ville kun skrive et sporbart CVR og ikke et som ikke kan findes i CVR (hvor heller ikke fink revision i sig selv giver resultat og heller ikke navnesøgning på ejeren fra hjemmesiden giver revisionsfirma) Jeg er som sådan ligegladLars Thomsen:Nej, den er god nok. Ejeren af virksomheden har gennem tiden haft et hav af virksomheder, og i den forbindelse har SKAT fumlet lidt. Derfor har han nu det nummer, du skriver - og som står på vores website - og så et andet cvr/se-nummer, som i virkeligheden er fink revisions. Lidt bøvlet, men det er nu en gang sådan, det er :-) Begge tilhører fink revision, og de bruges hver i sær i forskellige sammenhænge (logins osv.).
 troede bare I skrev forkert og ville få det sporbare på i stedet - der findes garanteret et
 troede bare I skrev forkert og ville få det sporbare på i stedet - der findes garanteret et
vh

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger