Jeg ligger inde med et parti sko af diverse størrelser og vil gerne af med dem alle på en gang. God pris. |
send gerne priser og billeder til mig på
Danikristiansen8600@hotmail.com
Jeg ligger inde med et parti sko af diverse størrelser og vil gerne af med dem alle på en gang. God pris. |
send gerne priser og billeder til mig på Danikristiansen8600@hotmail.com |
vil også lige se billeder samt priser |
Hej med jer. Tag kontakt til trådstarter for at få yderligere info og/eller billeder. Indlæg med "send billeder" og lignende støjer unødigt i debatten og bidrager som sådan ikke med noget til de øvrige brugere. På forhånd tak. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ja skriv endlig til mig. der er ca. 130 par sko tilbage i det her parti som sølges yderst billigt ved en hurtig handel. |
Det var ikke mange svar der kom tilbage fra jer der har efterspurgt billeder. Kan det passe at der ikke er interesse for et lækkert parti sko i diverse størrelser. Der er sko til børn , unge og ældre. Drenge og piger street-sko, læder-sko. festsko, fede støvler og mere. Endda så sidder jeg nu med et parti jakker og leggins som kan komme med skulle nogen stadig have interesse i det så kontakt mig gerne. |