Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg leger med en ide hvor import fra Kina indgår. Jeg har aldrig importeret noget som helst, så det er helt nyt for mig og jeg tænkte Amino ville være det bedste sted at starte.

Har du en punkt for punkt liste, der beskriver hvad jeg skal have styr på og hvordan jeg importerer fra Kina?

På forhånd tak for dit svar! 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ImpexChina Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalle

1. find leverandør

2. Registrer dig som importør

3. Gå i gang.

Det var den korte version. Derudover er der en del ting du skal have styr på først. Jeg kender ikke din baggrund, så ved derfor heller ikke om du har kendskab til import i forvejen. Men sæt dig godt og grundigt ind i toldregler og forskellige shippingbegreber. På den måde undgår du de værste overraskelser når varerne dukker op. 

Med veling hilsen

Rune

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke med mindre du vil sidde her den næste time - for der er meget og det er ret individuelt men

Du skal stifte CVR som i dette link, med moms og du skal for at måtte importere noget fra Kina til videresalg være IMPORTREGISTRERET 

Så skal du sætter dig ind i lidt BASALT OM IMPORT INKL. TOLD - og du skal føre REGNSKAB FOR ENKELTMANDSVIRKSOMHED og angive moms kvartalsvis  - og ved import fra ude for EU angive IMPORTMOMS korrekt - samt benytte dit regnskab til skat ved afslutning af hvert år - forskuds registrer løbende og i årsopgørelse udfylde fra rubrik 211 og frem

Det kan se ud af den del, og i gaaaaamle dage var folk elever i 3 år for at få det ind, men idag kan det klares af langt de fleste der sætter sig ind i det mest basale, selv om det så måske også kan give lidt problemer

god vind med det i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så satte jeg tingene lidt sammen i et blog indlæg. Der er masser af links i det og det afspejler bare, at det er lidt halvkomplekst sådan at dække alt om import fra Kina, men du har da lidt punktformer, og har du kræfter over nogle dage til at gå links igennem inde i det, så vil du være rimeligt dækket. Så kan jeg evt opdatere efterhånden som nogen har tillæg og spørgsmål. Velkommen indenfor hos http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/import-til-videresalg-fra-kina-uden-for.html 

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalle333

Jeg vil anbefale dig at bruge Importrådgivning.dk som har hjælper mig med alle mine spørgsmål og giver sig god til at sætte sig ind i min situation.

De en import og rådgivningsvirksomhed, der gerne vil hjælpe med rådgivning indenfor:

  • Fragt
  • Kvalitetskontrol
  • Import af varer
  • Outsourcing
  • Sikring af betaling og levering
  • Oversættelser (Kinesisk-Engelsk-Dansk)
Hilsen Brandtko
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)