Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt Jysk webbureau samt anslået pris på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi står og skal bruge en ny hjemmeside der skal kunne følgende:

1. Man skal kunne oprette en profil hvor man kan skrive en tekst om sig selv, hvor i landet man hører til og uploade billeder m.m. . Der er nogle krav til designet af profilen, men dem må vi tage sammen hvis i kan klare den samlede opgave.

2. Der skal være en chatfunktion så man kan chatte med indehaverene af denne profil når man har oprettet en bruger.

3. Som i jo nok kan læse ud af punkt 2 skal man også kunne oprette en bruger (en bruger og en profil skal ikke være det samme)

4. Der skal laves en køb og salgssektion hvor man kan uploade billeder. Dette skal bare være til formidling varer så vi skal ikke bruge en betalingskortløsning.

5. På forsiden skal vi have en dropdown-menu hvor man kan søge enten i KBH, Jylland, fyn,Sjælland (måske skal det deles lidt anderledes ind) Men pointen er i al fald at man hvis man vælger KBH i menuen, Så kommer alle profiler tilknytte KBH frem.

6. Man skal kunne tilmelde sig et nyhedsbrev.

Kender i et godt webbureau i Jylland der kan magte opgaven? Og har i nogen ide om hvad det ca. render op i?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 13:36

Det lyder lige som noget for www.migrator.dk

Pris-ide: 6.000- 20.000 DKK

Smile

Men ring gerne, så tager vi en snak om det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Fra  WebGents ApS Skrevet kl. 14:59
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:57

Hej,

Som foreslået tidligerer er jeg enig i at prisen ligger ca. mellem  6.000 -> 25.000 tusinde,
Det kommer helt and på hvor ambitiøs i har lyst til at være med design og flow, hvis i holder jer til standard løsninger kan det klares forholdsvist i den billige ende.

Hvis i vil have noget mere direkte sparring så smide mig en mail sebb@sebb.dk
Jeg befinder mig godt nok ikke i jylland, men rejser gerne for en god opgave.

Mvh,
Kasper 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)