Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger flere kunder :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, dette er vores første indlæg på amino..

Vi er to unge gutter der for et lille år siden startede en virksomhed sammen.
Vores koncept er levering af frisk fisk på abonnementsvilkår hver eller hveranden uge. For mere info se: www.helleforfisk.dk

Vi har indtil nu kun reklameret ved at få trykt flyers og selv omdele disse. Vi leverer kun i Århus og omegn, så det har været en nogenlunde overkommelig proces. Først prøvede vi at få Alfo distribution til at distribuere vores folder, men dette gav en meget dårligere hitrate end når vi selv omdelte.
Problemet med flyers og omdeling, er at dette er både dyrt og tidskrævende. Derfor håber jeg der er en eller flere herinde, der kan komme med et godt råd til hvordan vi kommer ud til flere kunder. Vi er åbne for markedsføring på nettet og via andre kanaler.

Håber meget på gode svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Hej,

Med posten kan i få omdelt jeres flyer i det postnumre som i ønsker. Og selv om det er Posten er det faktisk ikke så dyrt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:23

Hvem er jeres primære målgruppe? Almindelige danskere?

Hvad med en lille happening - opstil en bod i starten af jeres fantastiske gågade - lige overfor indgangen til stationen - og uddel smagsprøver på frisk fisk.

Hav lidt reklamemateriale der fokuserer på det sunde i at spise fisk - og få nogen til at dele flyers ud til forbipasserende (husk at søg tilladelse til at opstille en bod)

Alternativt så prøv at være lidt mere målrettet i jeres markedsføring. Jeg forestiller mig at I har et godt potentiale blandt "sundhedsfreaks" og jeg ved at der ligger fx. 2 Equinox centre i Århus (dem har jeg nemlig fotograferet Smile )

Herudover kan I overveje at lave en lille mappe med lækre opskrifter. Mange danskere ved ikke nok om hvordan man tilbereder fisk.

En idé kunne også være at lave "ugens sunde opskrift" til lokalavisen med en god opskrift, et flot billede og selvfølgelig en henvisning til jeres firma.

Der er mange alternative indfaldsvinkler - så bare klø på. Hvis priserne er rigtige, så tror jeg det er et godt nicheområde I har fundet.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

hej helleforfisk

Jeres ide lyder rigtig god. Ville bare lige hurtig sige at vi er to unge der starter et lille reklameformidlings firma her den 1 oktober, så hvis i mangler nogen til at lave jer billige flyers eller plakater,som i jo kunne hænge op omkring jeres bod, hvis i vælger at lave sådan en - så er i velkommen til at tage kontakt. Reference : www.velbekomme.nu, her er det os der har stået for hele udtrykket på siden.

Vi er begge studerende - så der er en god pris at hente og samtidig med høj kvalitet.

Mvh

Kasper Neimann-Sørensen

Mail: kasperneimann@hotmail.com

Tlf: 25 38 77 10

ad-mind

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)