Jeg kiggede lidt på Power Banks - transportable opladere til mobiler mv.
Ser ud som om alle de danske butikker ligger på DKK 149 - 199 for den samme lille oplader, der koster ca. DKK 5,- i Kina.
Så kommer der sikkert nogle ører i moms mv. + fragt - meeennn alligevel en mulighed for at gå ind og erobre en god bid af kagen med f.eks en udsalgspris på
DKK 79,- eller hvad ved jeg :)
Blot en ide til de der leder efter en ny forretningsmulighed.
Jeg kunne forestille mig, at de danske butikker tager så høj en pris, fordi der ikke sælges så mange af dem.
Men kan det virkelig lade sig gøre at få sådan en power bank for 5 kr i Kina? Jeg ville være lidt nervøs for at batteriet så ikke holder til mange opladninger osv. Det lyder i hvert fald billigt.
Jeg kunne forestille mig, at de danske butikker tager så høj en pris, fordi der ikke sælges så mange af dem.
Men kan det virkelig lade sig gøre at få sådan en power bank for 5 kr i Kina? Jeg ville være lidt nervøs for at batteriet så ikke holder til mange opladninger osv. Det lyder i hvert fald billigt.
Eller også sælges der ikke så mange fordi prisen er så høj :). Nej, jeg aner ikke hvad der sælges af disse opladere, men mulighederne for en kampagne er da tilstede..
Den jeg lige checkede, er den mange af butikkerne herhjemme kører med - så den er identisk, og ligger nemt under 5 kr.
Men om der er andre forbehold man må tage, afgifter mv. det bør en evt. intresseret selv undersøge - Jeg har desværre ikke tiden til flere projekter :)