|
Hej Amino Kender i det man har arbejdet i meget lang tid, med vildt mange timer på et rigtigt lovende projekt, for lige med ET at ramle ind i MUREN med hovedet først? Der er bare så vildt mange regler, love, afgifter og krav jeg skal sætte mig ind i for at få dette projekt omkring Bio Diesel Olie, til at blive virkelighed. Dog har jeg på ingen måde tænkt mig at opgive, for der er så store muligheder og gevinsten for alle der holder bare lidt af vores miljø, er så stor at det helt sikkert vil skabe overskrifter i aviserne når det går i gang. Har bare lige brug for at komme af med lidt mørke tanker, men ellers er dette projekt blevet overraskende positivt modtaget af alle jeg har talt med. Jeg har endnu ikke søgt efter kroner til dette projekt, men der er en investor der har givet projektet et skub i den positive retning, den slags er jo altid dejligt, dog er dette skub (fornuftigt nok) underlagt visse strenge betingelser, som skal opfyldes. Er der nogen af jer der læser dette som har oplevet, at der ganske uventet er smidt penge efter jeres ideer, inden i overhovedet har overvejet at finde investorer? |
Møde med muren?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Venligst
René Buch
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem