Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af kommunikationsplatform/socialmedie

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg skriver herinde fordi jeg har svært ved at komme videre med en idé jeg har arbejdet på i flere år. 

I December måned skal jeg til Californien for at præsentere min idé for en af verdens største virksomheder. De er meget interesserede og vil rigtig gerne møde mig. Det er helt vildt stort. Dog ved jeg, at jeg naturligvis ikke har nogen garanti for, at de vil købe min idé. Jeg har i samarbejde med en advokat fået virksomheden til at skrive under på en NDA/CDA, således min idé fortsat tilhører mig.

Min store drøm pt. er faktisk at flytte til Cali og arbejde hos denne virksomhed. Jeg tør dog ikke helt tro på det vil finde sted endnu, fordi det er en af verdens største virksomheder - selvom jeg tror helhjertet på min idé. Jeg vil naturligvis være overbevisende og gå all in under min præsentation. Jeg har også forberedt mig på alle mulige kritiske spørgsmål jeg kan komme i tanker om - også i samarbejde med en coach (som igen har skrevet under på en NDA).

Det er sådan, at jeg har forsøgt at arrangere en PLAN B. I den anledning er jeg muligvis så heldig at have en (mulig) investor klar. En investor som er villig til at investere i min idé. Jeg må erkende, at det koster en masse penge jeg desværre ikke er i besiddelse af. Derfor er en investor en meget vigtig del for at realisere denne idé. Vedkommende er ikke særlig teknisk og har investeret hovedsageligt i ejendomme. Dog synes han om mig og kan se, at jeg tror på min idé og at jeg brænder for min idé. Det er ikke sikkert at han vil investere i min idé, men det skal ikke stoppe mig i at kæmpe hårdt for at overbevise ham.

Forretningsplan, konceptbeskrivelse, funktionbeskrivelser, markedsføringsplan, udtalelser mv. er altsammen klar. 

Nu er jeg nødt til at finde nogle, som kan udvikle denne platform samt få et overblik over hvordan det økonomisk kan lade sig at gøre.

I og med idéen er meget unik kan jeg ikke afsløre det hele i en offentlig tråd. Dog vil jeg gerne sammenligne det med noget der eksisterer på markedet allerede i dag, fordi det er størrelsesmæssigt det tætteste jeg kan komme på min idé.

Man kan sammenligne det med facebook - dog alligevel ikke SÅ avanceret igen. Jeg vil påstå, at det er ca. 60% så avanceret som facebook.

Hvem kan I anbefale mig at tage kontakt til?

Jeg er nødt til at finde en pris på udviklingen, samt nogle der kan udvikle det. 

PS ja, der er et hav af muligheder i min platform og milliarder at hente i form af indtægter. Det er et system ikke kun Danmark, men hele verden kan nyde godt af. Det er og vil blive på størrelse med facebook (antal brugere).

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)