Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

automatisk katalog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som har erfaringer med fremstilling af et fysisk katalog udfra data i en OsCommerce webshop.

Jeg forestiller mig et program som henter data fra MySQL databasen og muliggør redigering mm.

Det må da findes.....

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:59

Hvor mange varer drejer det sig om?

Der findes forskellige moduler til oscommercen der gør dette for dig men kvaliteten er i 95% af tilfældene elendig.

Så har du ikke voldsomt mange varer ville jeg anbefale dig at få en dygtig grafiker til at sætte det op så kataloget blev rigtig lækkert at se på.

Tilmeldt 2. Sep 06
Skrevet kl. 12:19
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:25

Jeg ved det kan laves via XML og derved køre det igennem Indesign fra adobe, men med mindre man har rigtig mange produkter og at kataloget jævnligt skal opdateres i forhold til jeres produkter tror jeg den løsning er næsten lige så dyr som at få en til det manuelt.

Det er dog et kun et gæt.

Det blev fremvist på et Indesign seminar Adobe holdte da de lancerede deres nye CS3 suite, og det så ganske interessant ud. Så min anbefaling vil være at forsøge at fange nogle af de lidt mere veletablerede bureauer der til dagligt arbejder med magasiner og opsætning i indesign.

Jeg kender ikke til det konkrete firma du henviser til. Men har du forhørt dig hos dem om de kan løse opgaven?

Tilmeldt 2. Sep 06
Skrevet kl. 12:34

Nej, jeg har ikke talt med dem.

Jeg håber på en "system" hvor man kan redigerer meget af det selv?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)