Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kursus i København - 25/11/2013 inkl. lækker brunch

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ohøj kære aminoner!

Mit firma, Blücher Media, flyttede sidste fredag lokaler til Herlev, hvor vi har fået adgang til nogle rigtig lækre faciliteter. I den forbindelse vil vi begynde at gøre os mere i SEO-kurser, hvorfor jeg har et rigtig godt introtilbud indtil at vi har fået opbygget en fast kundemasse på det område. Sagen er nemlig den, at vi indtil nu kun har gjort det i eksterne kurser - noget som vi har fået rigtig god feedback på.

Den 25. november 2013 holder jeg, Emil Blücher, et SEO kursus for dig (link), der er nybegynder eller let øvet. Jeg sørger selvfølgelig for at forklare tingene i tempo så alle kan være med, og så alle går fra kurset med brugbar viden.

På kurset vil jeg gennemgå emner så som intern og ekstern linkbuilding, indekseringsbarrierer, søgeordsanalyse, og jeg vil dermed lære dig, hvad søgemaskinerne vil have. Det er en fordel hvis du tager din egen computer med, så du kan prøve de mest basale ting selv. For at være helt sikker på at du går hjem med noget brugbart, lover jeg at du minimum går hjem med 3 gode links til dit site.

Sted: Herlev, 25-11-2013 kl. 10.30-15.00.
Pris: 1350,- + moms. (Early Bird 999,- + moms inden 8. november)
Forplejning: Lækker brunch, kolde og varme drikke samt kage og/eller frugt.

Jeg har derudover opsat en særlig konkurrence for jer aminoer! Ud af de hurtige 8 der tilmelder sig kurset, vil én af jer få mulighed for at få refunderet sin billet. For at være med i konkurrencen, skal du reservere billet, betale og skrive i denne tråd, at du vil være med i lodtrækningen.

Har I spørgsmål, må I meget gerne kontakte mig, eller skrive herinde! 

- Emil

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:13

Emil Blücher:
(link),

Hej Emil

Dette link virker ikke.....

Hilsen Morten

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:15

Hej Morten

Prøv igen nu ;)

- Emil

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:23

Se skærmprint

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:27

Hej Morten

Det lader til at min host driller, men jeg har nulstillet sitet nu. Jeg kan se det fra begge mine enheder nu. Har du prøvet med en ctrl+shift+F5?

- Emil

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så virker det Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)