Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etsupertilbud - hjælp til at slippe for spam

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg modtager mails med tilbud fra samme afsender flere gange dagligt. Det er ikke noget jeg har bedt om, og det hjælper ikke at trykke 'unsubscribe me from list'.

Afsender på alle mails er info@etsupertilbud.info

Nogen fer kender til dette og Kan hjælpe med hvordan jeg slipper af med disse mails.?

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken mail løsnings kører du med?

Kan anbefale SPAMfighter (NB. jeg arbejder der Smile ) hvis du er på Outlook/Thunderbird/Live Mail.
Gmail kan du blokere hele domæner eller specifikke adresser i indstillinger.

Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har sikkert ( som så mange andre ) deltaget i en eller anden konkurrence eller kommenteret på/til et eller andet på facebook. Om det så er/var bevist eller ej. 

Beklageligvis så har du lige meldt dig til en udbredt reklamespot, som har kørt på facebook i temmelig lang tid.

Der er ikke andet at gøre end flytte mailen ud fra din spam: 1. klik dette er ikke spam ( bør være øverst i din spam mail ) 2.klik nederest link som siger  unsubscribe. og du bør ikke modtage flere mails fra dette firma. For ALT I VERDEN svar ikke på den mail ( eller andre mails af den her type ) det vil bare give dig flere af disse mails. Det er desvære ikke muligt for mig at finde frem til hvem der står bag : etsupertilbud.com det var heller ikke muligt at finde frem til domain eller andre oplysninger, så man kan ringe disse personer op og klage over deres myggebalsam ( L**** ) reklamer.....

et god råd med på vejen.

 

PAS PÅ MED AT DELTAGE I KONKURRANCER OG ANDRE FORMER FOR KOMMENTAR KLIK LIKE OSV. PÅ FACEBOOK

Det kan give nogen kedelig erfaringer, så som spam - mails hacker i ens profil/mail osv.

HUSK PÅ at der er RIGTIG MANGE hacker på facebook, så pas på med hvad du laver og HVOR!!!!

 

Til sidst . Du kan evt. overveje at købe et program som kan rense din mail, eller luk din mail ned og opret en ny. Det sidste er billiger men det tager lidt til, sådan flytte kontakter osv. til ny mail....

 

 

Held og lykke

 

Kangaooo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange webhoteller har et spamfilter (spamassassin) i kontrolpanelet, hvor du kan blokkere for afsendere ved at sætte dem på en blacklist.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)