Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ægte iværksætter tilbud på hjemmeside + logo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Vi har i øjeblikket et super tilbud på en hjemmeside og et logo til kun 2850,- eks. moms. Tilbuddet er perfekt til den nystartede iværksætter, som gerne vil godt fra start online.

Med i prisen får du 1 times gratis support, hvor du bliver lært op i at bruge din nye hjemmeside. Din hjemmeside vil blive bygget i OpenSource-systemet WordPress, som gør det nemt og hurtigt for dig at redigere i hjemmesiden efterfølgende. Der er rig mulighed for at arbejde med SEO ved hjælp af plugins. Altså - du behøver ikke røre en eneste linje kode. Er man i forvejen rutineret WordPress bruger, kan man bruge den ene time på en anden ydelse som jeg, gennem Wunderwunder, udbyder.

Der vil naturligvis blive lavet et unikt og tilpasset design, som henvender sig til dine kunder og afspejler din branche. De fleste vælger samtidig at få lavet et responsivt design til kun 1000,- eks. moms med det samme (Til dem der ikke ved det, så er responsivt design en teknik, som gør at din hjemmeside tilpasser sig smartphones og tablets).

Nicholai og jeg arbejder tæt sammen igennem forløbet og vil sørge for, at hjemmesiden og logo'et afspejler hinanden og følger en eventuelt eksisterende farve-palette og stil for din virksomhed.

Vi er to gutter der arbejder sammen om opgaven og har derfor hver vores hjemmeside med referencer/cases. Referencer på hjemmesider kan findes på: http://www.wunderwunder.dk og referencer på logo’er/grafisk arbejde kan ses på: http://nicholaijensen.com 

Er du interesseret så skal henvendelse rettes til mig, Sebastian, på 50 44 36 34 (sms el. opkald) eller på sebastian@wunderwunder.dk.

Vi glæder os til at høre fra jer, og lave jeres nye hjemmeside og logo :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38

Jeg gik lige ind på jeres hj.sider og i ser kompetente ud. SmileSmile

Hvad er pointen med at i arbejder sammen omkring et projekt ? gir det kunden fordele 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 20:47

flemming.dk:

Jeg gik lige ind på jeres hj.sider og i ser kompetente ud. SmileSmile

Hvad er pointen med at i arbejder sammen omkring et projekt ? gir det kunden fordele 

Hej Flemming

Tak for de flotte ord.

Nicholai og jeg indgik et samarbejde, fordi vi begge var enige om at det kunne være fedt at tilbyde iværksættere den ultimative start online, til en pris hvor alle kan være med.

Det giver den fordel, at kunden får en hjemmeside udarbejdet af en, som lever af netop at lave hjemmeside og det samme gælder for logo'et. Det gør at både hjemmeside og logo er af højeste kvalitet, da vi ønsker at vise det bedste vi kan udarbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

gir i fuld support på mit website, hvis jeg bestiller et website hos jer ?

jeg tænker på, hvis siden pludselig går ned af teknisk årsag / blir hacket / jeg selv kommer til at fuck den op efter 1-2 mdr .

kan i så redde siden , er i skarpe til det ? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:08

flemming.dk:

gir i fuld support på mit website, hvis jeg bestiller et website hos jer ?

jeg tænker på, hvis siden pludselig går ned af teknisk årsag / blir hacket / jeg selv kommer til at fuck den op efter 1-2 mdr .

kan i så redde siden , er i skarpe til det ? 

Hej Flemming

Alle kunders sites er på kundens server (selvfølgelig), på en lokal maskine og ligger som backup i "skyen" (såfremt kunden ønsker dette). Kunden er dog selv ansvarlig for backup af database med mindre andet er aftalt. Man kan, for et fornuftigt beløb om måneden, oprette et abonnement hvor der bliver taget backup af kundens database hver anden uge.

Det skulle være muligt at finde en løsning til dig også Smile 

Vi er ganske fleksible.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34

ok

det gir mening

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 20:21

Vi har fået nogle gode henvendelser, men har stadig vores tilbud kørende. Vi sidder klar til at tage imod jer med åbne arme Smile 

Vi besvarer også gerne spørgsmål her i tråden eller pr. mail.

Go' lørdag!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)