Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KunstigePlanter.dk - Relancering af gammel webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er en gammel gammel lurker, som igennem tiden har brugt mange tusinde timer herinde uden at svare. Jeg har fornyligt relanceret min gamle webshop, og vil derfor gerne bede om alle de ændringer og kritikpunkter i har. Hjemmesiden er kunstigeplanter.dk og er lavet igennem en service kaldet Shopify.

Processen kom fra, at salget på siden var døet hen, og vores rangering på google var faldet drastisk. Derudover var den gamle webshop meget rodet, og krævede en del clicks til at komme til slut. I stedet for at arbejde videre i TYPO3 som vi førhen havde gjort, satsede vi på en lidt nyere platform, som også giver mulighed til selv at foretage ændringer. Formålet var også at få kunderne hurtigere ind på produkternes sider, samt at gøre det lettere at kontakte os. Det synes jeg selv, at vi har formået ret flot, men der er altid plads til forbedring. Personligt vil jeg gerne selv vide hvad i synes - om der skal være top produkter på forsiden, eller der skal være de forskellige underkategorier.

Alt feedback er yderst værdsat, og jeg vil gerne give lidt tilbage, så hvis der er noget jeg kan gøre, så skriv endelig en pm.

Mvh. Carl-Emil.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide at slå din PM fra.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)