|
Hej.. Jeg har med delvist held, fået en smule hjælp fra en herboende kineser mhb på at få udviklet et elektronisk produkt i evt Kina. Men jeg mangler stadig den gyldne vej til kontakt osv i selve Kina, altså en stråmand eller lign, som i dette tilfælde evt bor i Kina mm. Jeg skal ha fundet et firma som kan lave en prototype af mit produkt, som senere kan komme i produktion og med tilhørende app. Nogen som har prøvet noget lign,? |
Hej Nicefloor,
Jeg vil gerne give dig et goidt råd omkring produktion af elektroniske komponenter og specielt i Asien. Hvis det er muligt for dig at "dele" dit produkt op i flere genstande/komponenter så gør det. Lad så de forskellige komponenter fremstille hos X forskellige producenter for KOPI mentaliteten er høj her i Asien.
Jeg kender en gut som fik fremstillet noget LED eletronik i Kina og de stjal hans nyskabende idé; idag får han lavet delene flere forskellige steder og heldigvis på en endnu nyere metode.
Thailand er også en udemærket leverandør af elektroniske komponenter, bare til orientering.
vh
Rainer
Bliv gratis medlem