Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nogen med erfaring i udvikling af produkt fra start - slut

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg har med delvist held, fået en smule hjælp fra en herboende kineser mhb på at få udviklet et elektronisk produkt i evt Kina.

Men jeg mangler stadig den gyldne vej til kontakt osv i selve Kina, altså en stråmand eller lign, som i dette tilfælde evt bor i Kina mm.

Jeg skal ha fundet et firma som kan lave en prototype af mit produkt, som senere kan komme i produktion og med tilhørende app.

Nogen som har prøvet noget lign,?

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicefloor,

Jeg vil gerne give dig et goidt råd omkring produktion af elektroniske komponenter og specielt i Asien. Hvis det er muligt for dig at "dele" dit produkt op i flere genstande/komponenter så gør det. Lad så de forskellige komponenter fremstille hos X forskellige producenter for KOPI mentaliteten er høj her i Asien.

Jeg kender en gut som fik fremstillet noget LED eletronik i Kina og de stjal hans nyskabende idé; idag får han lavet delene flere forskellige steder og heldigvis på en endnu nyere metode.

Thailand er også en udemærket leverandør af elektroniske komponenter, bare til orientering.

vh
Rainer

Tilmeldt 1. Nov 13
Skrevet kl. 09:08

Hej Rainer.

Tak for dit svar.!

Man kan sige at det jeg vil, findes faktisk allerede, de er bare store og jeg vil ha det i mindre format.

Endvidere vil mit marked ikke være DK.

Men ja det med kopi mentaliteten kender jeg til, de kan jo lave alt :)

Men ved ikke om det bliver for bøvlet, at få lavet udseende et sted, og indmad et andet, de 2 ting skal jo passe med hinanden i sidste ende..

Jeg har faktisk en Thai veninde, som ville kunne hjælpe mht sproget i eksempelvis Thailand, så er det bare om vi snakker Bangkok eller andet steds...

Jeg har endvidere skrevet med en dame fra kina, men efter flere mails er hun ikke helt forstående overfor hvad jeg vil, det er lidt op ad bakke, og nu vil hun vide hvad jeg vil ofre osv, syntes det er lidt tidligt i forløbet at sige hvad jeg vil gi, for skriver jeg 100.000kr jamen så koster det jo bare 100.000 kr at få lavet osv, kender udemærket godt deres måde mht økonomi :)

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 10:21

Jeg arbejder dagligt med kontakt til flere forksellige leverandører i Kina, dog primært indenfor bolig/køkken interiør, men har også fået lavet lidt elektronik i østen.

Jeg kan give dig følgende råd som jeg i hvert fald synes gør forløbet og kontakten nemmere.

- Sørg for at have en helt gennemarbejdet produktspecifikation klar, hvori alt om produktet er dokumenteret. Herunder funktioner, materialer, overflader og hvad du ellers har af krav til produktet.
- Hav 3D filer klar på så meget af produktet som du overhovedet kan. Jeg foreslår at du tegner produktet op i 3D men lader dem stå få at tegne alt indmaden og elektronikken.
- Lav en detaljeret udregning baseret på din retail price, så du kan oplyse dem en target unit costprice som de skal ramme. Husk også at oplyse dem det mimium styktal du vil bestille ad gangen. Jo højere styktal jo lavere unit price får du tilbage

Saml alt det her på en let og overskuelig måde og send det til en række udvalgte leverandører og bed om en pris quotering på dit projekt. Jeg er sikker på du vil få positiv respons :) herefter kan du gå i gang med at få lavet en prototype i samarbejde med leverandøren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)