Hej jeg har set mini trans søger chauffør selvstændige. derfor vil jeg hører om der nogen som kender til dem om indtjeningsmulighederne er gode? eller skal man holde sig væk fra dem.
og kan man tjene nok igennem dem hvis biler kører måske 3 af dagene 9 10 timer om dagen.
Det er en lidt mærkelig strategi at spørge om dette i et iværksætterforum, da vognmænd godt nok er en slags iværksættere, men jeg mener de fleste vognmænd ikke kommer her og derfor får du ikke ordentligt svar herinde.
Det vigtige er her, at de svar du får herinde er baseret på formodninger og i visse tilfælde historik.
Selv hvis du får svar fra nogen, der har kørt for Mini Trans, så er spørgsmålet, hvor valide svarene er, hvis det er 1-5-15 måneder siden at de stoppede samarbejdet med Mini Trans.
Se nu at opsøge dem selv og sørg for at stille relevante og kritiske spørgsmål til forretningen og foretag din egen bedømmelse af, om der kan tjenes penge og om du kan se dig selv arbejde sammen med dem.
Jeg synes faktisk, at det er godt at spørge Aminoer om netop dette emne. Et er hvad Mini Trans og andre transportfirmaer skriver og siger, de virkelige forhold kan godt være anderledes.
Jeg har kun generel viden om området og den er, at der skal arbejdes meget og længe for at få en rimelig løn ud af det. Måske får du ikke alle de ture du forventede, men alligevel skal udgifterne betales. Nu kommer vinteren, og du må ikke blive syg. En uges influenza og du vil have svært ved at betale dine udgifter, for der er ikke råd til at hyre en anden chauffør.
Så jo, er der nogen der har prøvet at være selvstændig chauffør hyret af et transportfirma er vi nogen, der vil blive oplyst af at høre om det.
Hej ja nemlig og det ved jeg godt. men som sagt så er osse noget jeg vidste at man skal arbejde hårdt i starten det forventet jeg osse men heldigvis har jeg ikke sat mig så dyrt i husleje så vil faktisk kunne leve for at gi mig en lille løn på de små 19.000 om mdr for at få det op og kører