Hej Anders Jeg tillader mig lige at tage denne op igen - det håber jeg er ok Jeg har faktisk i længere tid fået og forberedt et nyt projekt som netop handler en hel del om content marketing. Eller rettere - et webshop projekt hvor salget i høj grad afhænger af deling af viden, data og gode råd. Det handler om ergonomi på arbejdspladsen, og det meste er på plads, men udfordringen er selvfølgelig at vurdere hvad kunden har brug for af information, og hvordan man formidler det. Video, tekst, infografik, meget info kontra lidt info osv. MEN MEN MEN... Jeg savner selv nogle eksempler på hvordan man bygger et site op til dette formål. Der er jo ikke tale om en traditionel webshop, så en masse kategorier med produkter er jo ikke den rigtige tilgang. Men hvad er så?? Hvad er der i dag af gode kilder til content marketing? Blogs, bøger etc? Hilsen Morten |
Hej Morten
Spændende udfordring, som jeg ikke helt forstår, så kan du lige fylde lidt mere på forklaringen?
Altså den her webshop skal sælge ergonomiske møbler til arbejdspladsen eller noget andet?
Du er velkommen til at dele flere detaljer her eller via PM - så skal jeg forsøge at hjælpe det bedste jeg kan.
Mvh Anders Saugstrup