Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende se her!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen! Til dem af jer der stadig sidder bænket op i auditorierne på landets videregående uddannelser, men som har en iværksætter i maven, så er START Danmarks nye virtuelle mødested nu oppe at køre! Tjek det ud på www.startdanmark.dk! START Danmark er landsforeningen af og for alle typer af iværksætterstuderende ved landets videregående uddannelser. Vi har lokale netværk på uddannelsesinstitutioner rundt om i landet, som laver events som hjælper vores virksomheder blomstre. Derudover har vi tværfaglige regionale events hvor man kan møde andre ligesindede, med andre fagligheder. Det kommer der jo tit noget god forretning ud af. Så opret en profil på START Danmark – og husk, at vi hele tiden gør den bedre. Meld dig ind i dit lokale netværk og mød og tal med folk som dig, der ikke bare vil være jobtager, men jobskaber! Er der endnu ikke et netværk tæt på dig, så hjælp med at lave det, eller kom duk op til et af de andre og bliv inspireret. Vel mødt!

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:53

God idé, rigtig rent design.. men det virker dog utrolig snævert og begrænsende.
Jeg ved godt dette indlæg ikke var et spørgsmål om usability, men bare skamløs reklame.

Er der ingen forum? Hvad med at lave netværk der ikke kræver at man er på en vidergående (etv. nabolag. f.eks. Vesterbro netværk)? Hvad med nogle netværk delt op i brancher (f.eks. design/web/forskning/butik/etc, etc.)?

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:38

Det ser rigtig spændende ud...jeg vil helt sikkert kikke nærmere på det i løbet af ugen..mange tak:)

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 12. Sep 07
Skrevet kl. 09:27

Det var lidt skamløs reklame... ;-)

Der er mulighed for at lave egne netværk (og få adm rettigheder til en underside) og forum og blog muligheder er der også.

Din kritik er dog utrolig valid... Vores udvikler på sitet er ved at lave det om, så de features kommer mere frem.

Tak for feedbacken... Det er altid svært at se den slags ting selv.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:28

Helt klart.

Der er KÆMPE potentiale i det i laver. Håber en dag at kunne være med.

Tilmeldt 12. Sep 07
Skrevet kl. 09:16

Cool!

Glæder mig til at se dig!

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:34
Det ser super spædende ud.... og har selvfølgelig tilmeldt mig, for at jeg kan se hvad der sker.... Men jeg må nok tilstå, at jeg ikke helt forstår, hvorfor I laver alle de ting man kan inde på andre sider.. "netværk, cv-skrivning" .... Hvis jeg skulle give lidt kritik, ville det være... at fokusere på det i er bedst til, og lad andre sider stå for det de er bedst til. Det ser jo ud som om at der bliver et rigtig spændende kalender - arrangement halløj.. Så synes jeg i burde fokusere på det. Problemet er lidt (mener jeg), at der går inflation i cv'er på nettet, fordi alle sider kræver at man skriver et. Det gør at folk lave 5 halve cv'er, i stedet for at det måske kun ligger 1 eller 2 steder, og at man så kan referere til det......... Held og lykke med sitet, glæder mig til at se hvad der sker :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Det lyder rigtig spændende, og en super idé for studerende der læser steder hvor der ikke er nok fokus på iværksætteri.

jeg er selv studerende ved AU-HIH, hvor vi er så heldige at have stor kontakt til erhvervslivet, rådgivninig og frie kontormiljøer - hvilket  jeg må sige er helt i top! Så et godt supplement til studerende der har idéen, men mangler kontakten. 

Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:54

Hey alle,

Som en af dem der deltager ofte i START Danmarks sociale events, kan jeg sige at det helt klart er værd at prøve.

Se eksempelvis det her:

Den gode revisor kontakt – Ikke kun for de indviede.

"Ernst & Young er et af verdens førende brands inden for virksomhedsrådgivning og revision." 

START Danmark Hovedstaden og Stardust inviterer dig til en aften i selskab med revisions firmaet Ernst & Young.

"Som iværksætter er der adskillige spørgsmål, der skal afklares for at komme godt fra start. Heldigvis behøver råd ikke at være dyre for at være gode. Ernst & Young giver gode råd med på vejen og vil ved arrangementet stille skarpt på spørgsmål indenfor revision, regnskab, moms, skat og valg af virksomhedsform."

Aftenens formål er at give dig en mulighed for at se, hvordan Ernst & Young kan hjælpe dig i opstartsfasen samt at høre fra andre iværksættere og lære af deres erfaring.

Aftenens program vil byde på følgende;

1. En introduktion til Ernst & Young og deres tilbud til iværksættere.

2. Ophavsmændene bag Kampus.nu kommer og fortæller om deres erfaring med revisor og advokatbrug og hvilke overvejelser de gjorde i deres opstartsfase.

3. Åbent forum med spørgerunde. Her kan du få svar på alle de spørgsmål du måtte have, så du efter mødet vil være bedre rustet, når du skal starte virksomhed.

Hvor: CBS, SPs14

Hvornår: Torsdag d 27 september

Tid: 17.30-20.00

Efter arrangementet vil der blive budt på lidt mad og drikke efterfulgt af en øl/vand i Nexus sponseret af Ernst & Young.

Tilmelding kan ske på sara@sts-dk.com senest d 24 September.

Hvis du vil vide mere om aftenens hovedpersoner så besøg Ernst & Young på www.ey.com og Kampus.nu på www.kampus.nu

Fra København Ø
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:35

Ja det ser helt kanon ud! Glimrende supplement til www.amino.dk!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)