Hej, jeg hedder Christian, Jeg er 20 år og er i gang med 3. semester på markedsføringsøkonom uddannelsen på EAL i Odense. Jeg skal i den forbindelse, som supplement til min hovedopgave, ud på en praktikplads i 3 måneder. Praktikpladsen skal starte i midten/slutningen af Januar og vare 3 måneder frem med en arbejdsuge på 37 timer. Den afsluttende opgave skal skrives indenfor området marketing, kommunikation, statistik og/eller driftsøkonomi og jeg vil dermed gerne arbejde indenfor 1 eller flere af disse områder. Opgaverne kan være alt fra af sætte sig ind i virksomhedens daglige drift til mere specifikke opgaver. Kort om mig selv: Jeg er som sagt en ung mand på 20 år som bor i Odense, men som snart flytter til Århus. Som person er jeg positiv, og har en direkte tilgang til tingene. Jeg er høflig og imødekommende. Jeg udfører det arbejde jeg bliver sat til, lige fra afhentning af kaffe til større og mere komplekse opgaver. Jeg holder mig ikke tilbage i diskussioner og formår at se problemstillinger fra andres synsvinkler. Jeg er selvstændig, men sætter også pris på at arbejde i grupper, og jeg mener, at man oftest opnår et bedre resultat, når der har været flere øjne på opgaven. Jeg vil ikke uddybe mere, men håber at I vil læse mit oplæg med interesse og måske komme med uddybende spørgsmål. I skal være mere end velkommende til at ringe eller skrive til min mail. Med venlig hilsen Christian Kilde Kildedk02@gmail.com 28749926 |
Markedsføringsøkonom søger ulønnet praktikplads i Århus eller Odense
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)