Hej aminoer Jeg står og skal have lavet en hjemmeside. Den skal indholde bruger login så/en kontaktannonce og samtidig en lille form for webshop, da man skal kunne betale virksomheden bag siden for at oprette en annonce på hjemmeside. Jeg har fået følgende tilbud som jeg selv synes er rimeligt, men vil lige hører eksterne vurderinger og om nogle kan konkurrere med dette: "Websiden vil indeholde: Medlems konto login/bruger Betalingsdel med Dankort indløsning Annoncedel / kategorier efter behov, kan altid lave nye Kategorier / fag kategorier / uddannelser Featued billeder slider kategorier Nyheders blog Kontakt Os Regler for brug af siden Sponsor annoncer Hjemmesiden vil blive bygget over en responsive Theme i Wordpress (det vil sige den opfylder de nye krav til at den Siden Bliver bygget op på denne måde: Opsætning på nyt Webhotel Nyt Logo Velkommen forside. Profil, billeder gallerie. Nyheder. Kontakt Os formular direkte e-mail. Find Os med Google bykort. Adgang for administration, indsættelse og rettelse. SEO = søgeord optimering på Google. Antivirus program. AntiSpam program. Statistik. Fuld backup. Opsætning af e-mailadresser. Oprette Facebook/ andre social medier Webshop, lavet i Woocommerce indbygget i Wordpress. Jeg oprette webhotel, installere WP på dansk med responsive Theme, logo, og køreklar Website/Webshop." Prisen ligger et sted mellem 7.000-10.000 uden at røbe for meget. Syens selv tilbuddet lyder godt, men hvad er jeres vurdering?
|
Det er umuligt at sige om tilbuddet er godt eller ej uden at vide hvordan annonceringsdelen skal fungere. Ligeledes på forsiden nævnes bl.a. Profiler/billedgallerier - men ikke mere uddybende end dette. :)
Det skal lidt mere info på før tilbuddet kan vurderes herfra.