Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et salgsbrev

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde Aminoer,

Jeg skal have lavet et salgsbrev.
Jeg er så småt sev begyndt at skrive det, men er langt fra sikker på det er godt nok.

Er der nogle herinde der er gode til det? Evt. se det igennem.

Hvis der nogle der kan skrive et godt salgsbrev til en billig pris så kunne det også være super.

Jeg er i pengenød og har derfor ikke mulighed for at give en masse penge for det, selvom
jeg selvfølgelig godt ved de er givet godt ud.

Hvis I kan hjælpe på I endelig sige til.

På forhånd tak 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skal prøve at skrive efter/ud fra dine value propositions. Det er vigtigt, at din modtager ser og forstår et klart budskab. Der findes den berømte AIDA model, som er et godt udgangspunkt at gå efter. Den kan konstrueres på flere måder, eks. med billede eller tekst.

I salgsverdenen, findes også et begreb der hedder "EFU", som står for egenskaber, fordele  og udbytte. Ved at at tænker disse tre elementer ind i dit brev, i hver linje, vil du også komme frem med dit budskab.

Salgsbreve er generelt ikke noget der rykker og hører efterhånden fortiden til. Desuden er der særligt én ting du skal vide... Du må IKKE skrive salgsbrev i håbet/troen om, at det fratager dig opgaven at ringe til kunden selv. Et salgsbrev skal bruges til at sparke døren halvt ind og skal afsluttes med at du skriver at du vil ringe 2 dage efter for at følge op på det og samtidig gør det!

Hvis du forventer at kunderne stormer din telefon, så bliver du skuffet:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du sender det du har til mig, så skal jeg gerne kigge det igennem for dig, og komme med lidt konstruktiv kritik. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)